Er det mulig???

ctm

Forelsket i forumet
Var akkurat innom den lokale garnbutikken for å kjøpe garn til 3 nye blånisse gensere jeg skal strikke i julegaver.

MEN tror du ikke at den dama i garnbutikken hadde klart å ta inn garn bare til månetoppen genserne/mønsteret. det er jo rødnisse genser og den blånisse genseren som er med brunt. Kan jo ikke begynne å strikke det når det er blånissene som går på tv.

Ho hadde ikke tatt inn garn til blåfjellmønsteret i det hele tatt.

Så begynte ho å bable om at folk pleide å strikke dem i andre farger og at det ikke var noen som strikka dem med de orginale fargene.

Barn vil jo ha den som de har sett på tv spess når de er 4 år lissom.

Er det mulig!!!!!

Vil tro at du kan bruke pt2.. Tror ikke jeg har brukt det blåfjell garnet når jeg har strikket luer.. Men til genseren ville jeg ha brukt det orginale.. Men har du mønster da?

ORIGINAL: nikka77

Vil tro at du kan bruke pt2.. Tror ikke jeg har brukt det blåfjell garnet når jeg har strikket luer.. Men til genseren ville jeg ha brukt det orginale.. Men har du mønster da?

Kjøpte orginalgarn når jeg var i byen, og da fikk jeg med mønsteret. har ikke brukt orginal garn i lua, men til genseren er det greit å bruke orginalgarn, for det skal strikkes på pinner 12 og da er det greit at det er riktig garn for ellers blir det bare slafsete og hengete lissom.

Det var jo snålt da!!!
Mamma har ialle fall tatt inn alt det som trengs til blåfjell gensere, det er jo NÅ folk vil ha de!! [:)]

ORIGINAL: Chill27

Det var jo snålt da!!!
Mamma har ialle fall tatt inn alt det som trengs til blåfjell gensere, det er jo NÅ folk vil ha de!! [:)]

Ja akkurat, men nei da ikke denne dama nei, full pakke til månetoppen. Kunne jo ha tjent flesk på blåfjell lissom.

ORIGINAL: menette

Det var jo snålt da!!!

Ja akkurat, men nei da ikke denne dama nei, full pakke til månetoppen. Kunne jo ha tjent flesk på blåfjell lissom.

Like teit som at kjoskene skulle droppa soft is på 17.mai! [;)]

ORIGINAL: menette

Det var jo snålt da!!!

Like teit som at kjoskene skulle droppa soft is på 17.mai! [;)]

Yes, eller at butikkene ikke skulle selge julemarsipan fordi de tror folk helst vil ha påskemarsipan liksom hahahaha[:D]

Skulle nesten tro hun hadde bestilt feil[8D]

ORIGINAL: nikka77

Skulle nesten tro hun hadde bestilt feil[8D]

Tror nok det jeg også, men ville ikke innrømme det.

Back
Topp