Er det mulig

*Bobbo*

Forumet er livet
Har blitt skikkelig forskjøla. Hoster og snyter meg i ett sett. [&:][&:][&:]
Har hatt feber i natt og ikke sovet så veldig mye.
Men bestemte meg til morra'n idag at jeg skulle prøve å gå på jobb.
Men ble jo ikke noe særlig bedre utover dagen, så gikk til sjefen min og sa;
Tror heller jeg bør komme meg hjem og legge meg under dyna.
Da så hun på meg oppgitt og sa; har du pluselig blitt syk og det fant du ut kl.14.30.
Jeg ble da ganske lamslått og sa at jeg hadde at feber i natt og hode holdt på å sprenge.
At jeg rett og slett ikka hadde noe å gjøre på jobb. Sjefen min ble DRIT SUR.
Sa jeg kunne jobbe resten av vakta mi, men da var det ikke sikkert jeg kom imorra.

Jeg ble da så klart rimlig såret og irritert[:(][:(][:@][:@][:(][:(], at jeg smelte igjen døra og
begynte å hyl grine. [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
De jeg jobber sammen med ble rimlig sjokka. Det er nesten ingen som tør si til henne at de er syke eller har syke barn.
Fordi hun blir så sur.

Hev meg i bilen og ringte kjæresten for å få trøst. Noe jeg fikk.
Ser at sjefen min har ringt, men er ikke hun jeg vil snakke med akkurat nå.

Har ikke spesielt lyst til å gå på jobb imorra heller, særlig etter oppførselen hennes.
Så nå håper jeg kjæresten kommer snart, så jeg kan få litt mer trøst. Trenger det nå.

Huff dette ble langt, måtte bare få det ut. [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Uff da det var litt av en dag du har hatt, og ikke greit med en slik sjef.
Hun skulle skamme seg, håper hun ber om unnskyldning da.

Nei men jenta da! For en utrolig teit sjef du har!!!
Hold deg hjemme du, til du føler deg bedre, og blås i den dumme sjefen.
Hun fortjener ikke dine tårer!!

Stor klem

Jøss! Er man syk, så er man syk. Sånn er det jo bare[:@] Er selv skikkelig forkjøla i dag, skulle på jobb klokken 10, men ringte og gav beskjed om at jeg ikke kunne siden jeg var skikkelig tufs. Det eneste de sa var at det var dumt, for det hadde vært folk som hadde spurt etter meg i går, men er man syk så er man syk. Ingenting man kan gjøre med det. Skjønner meg ikke på sånne arbeidsgivere som ikke tar hensyn til de ansatte[:'(]

Stakkar deg......må si jeg føler med deg. Jeg hadde en ganske så lik opplevelse med min sjef i dag. Lure på hva som er galt med di sjefen vår. Vi kan da ikke for at vi blir syke!!!!!God bedring![:D]

ORIGINAL: snuppis30

Er hun aldri syk???????

Det er hun. Men har tydeligvis ikke fortålelse for at andre kan være det også. [:@]
Tror nok jeg blir hjemme imorra også. Men da må jeg ringe inn syk, og har ikke lyst
til å snakke med ho. Kanskje jeg får samboer til å ringe for meg.

ORIGINAL: Serene

send en mld da vel[:)]

De vil helst at vi skal ringe.Spes. spør du meg. [&:]
Får snakke med ei på jobb, kanskje hun kan gi beskjed for meg.

ORIGINAL: Serene

Kan jo skrive i melding at du er redd for at hun skal kjete på deg fordi du er syk derfor finner du det mer passende å sende en mld....

God ide. [;)]

Å herlighet kor ubrukelig sjef[:@] Nei er du sjuk, så er du sjuk.

God bedring forresten[:)]

Det var veldig fint og tøft at du klarte å stå i mot henne[:)]
Da vet hun at hun ikke kan styre å hesje med dæi...

Hæv dæi over henne og vær tøff å prat med henne vist hun ringer eller du må ha flere sykedager,for det har du krav på og hun kan ikke nekte dæi.

Begynner hun å tulle så er det bare å henvise henne til arbeidmilijøloven.

Stå på jente og god bedring[;)]

fy søren for en sjef[&:][&:] ikke bry deg hun må ikke ha det særlig godt med seg selv. og go bedring[;)]

Tusen takk jenter. [:)]
Skal nok være hjemme imorra. Er potte tett og vondt i hode.
Blitt skikkelig forskjøla. [&:]

Da har jeg ringt inn syk idag, og måtte jo snakke med sjefen min.
Hun skjønte ikke hvorfor jeg hadde løpt ut. Jeg bare HALLLO, måten du
reagerte på da jeg sa ifra. [:@][:@][:@]
Hun ba om unnskyldning, men måten hun snakket på så virket det som om alt var min skyld.
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Kan jo ikke får at jeg er syk. [:(]

Det var godt du fikk sagt i fra, for da er det hun som sitter igjen med sjægge i postkassa[:)]

Du er flink som gir beskjed i hvert fall. Jaggu meg ikke alle som eier empati gitt!

ORIGINAL: Angelicka24

Du er flink som gir beskjed i hvert fall. Jaggu meg ikke alle som eier empati gitt!

Stakkars deg Bobbo.
Har hatt et par slike sjefer selv, og min erfaring er de aldri blir likere[:@] men hold ut.[:D]
Vil ønske deg GOD BEDRING.[:D]
Ikke din feil at du ble syk. Hun skulle heller ha blitt takknemlig for at du prøvde deg trøss alt og at du holdt ut så lenge på jobb før du sa noe.
Du er tydeligvis en viljesterk person[:D] og det mener jeg enda en gang at hun burde vært takknemlig for.
Stå på[:D]

Vet du hva, jeg synes du skal være syk resten av uken med GOD SAMVITTIGHET!!!! Hun kan dra dit pepper'n gror, det er ikke sånn man får dedikerte og lojale ansatte spør du meg!!! Riktig god bedring snuppa. Kos deg på sofaen, under pleddet med fyr i peisen og kakao og litt snop for hånden.

Back
Topp