*Bobbo* Forumet er livet 28 Mai 2008 #1 http://www.abcnyheter.no/node/67467 Noen skulle aldi fått barn.
Guria Elsker forumet 28 Mai 2008 #2 Uff, er ufattelig for meg at noen kan bry seg så lite om sine egne barn! Håper de får en god straff§
1 1Hege Forelsket i forumet 28 Mai 2008 #3 Dem tenkte vel å selge babyen slik at de fikk penger til rus[:@] Det er blitt en rus med god samvittighet, tenker jeg[:@][:@]
Dem tenkte vel å selge babyen slik at de fikk penger til rus[:@] Det er blitt en rus med god samvittighet, tenker jeg[:@][:@]
babyT Forumet er livet 28 Mai 2008 #5 ORIGINAL: * Bobbo * Er helt uvirkelig for meg at noen kan gjøre sånn. [:@]
C Cizza03 Forumet er livet 28 Mai 2008 #6 Fy faen[:@][:@][:@] noen er helt syke i hodet azz...att det er mulig...håper de blir buret inne[:@]
twinanne Forumet er livet 28 Mai 2008 #7 Denne her er hvist snart på alle forumene her inne, at det går ann å gjøre dette mot sitt eget kjøtt og blod.
Denne her er hvist snart på alle forumene her inne, at det går ann å gjøre dette mot sitt eget kjøtt og blod.