Er det mulig???

Krølla82

Forumet er livet
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.5430701

Stakkars jente. Huff...skjønner at hun var redd ja, men alikevel kjempe flink.

Og fy f for et sykehuspersonell....skamme seg burde de.

Hun dette gjelder er kanskje her inne også, hvem vet. Hun bør ihvertfall være kjempe stolt over seg selv![:)]

vet sannelig ikke hvem jeg hadde vært mest sinna på jeg - sykehuset eller mannen som lå med propper i ørene...

Huff[&:] å der skal jeg føde[&:] kjente det stakk ekstra i magen av å lese det...[&o]

Huff ja,leste avisen på jobben idag,fikk helt frysninger jeg! Men hadde det vært meg hadde jeg kaldkvælt gubben,tror jeg...ligger ikke med ørepropper når man har ett lite barn og ett på vei..hadde ikke min fått lov til iallefall!
Men godt deg gikk bra,stakkars dame!

ORIGINAL: tippetuemednurk.

Huff[&:] å der skal jeg føde[&:] kjente det stakk ekstra i magen av å lese det...[&o]

Får virkelig håpe at de har lært etter denne episoden.Det går nok bra med deg skal du se.[:)]

ORIGINAL: lenemor

vet sannelig ikke hvem jeg hadde vært mest sinna på jeg - sykehuset eller mannen som lå med propper i ørene...

Mannen bør nok også få en liten sjenne preken her ja...men må jo ha været noen skikkelig bra ørepropper da siden han ikke hørte smerteskrik fra kona.[&:]

Så jenter....gjem bort alle ørepropper i tiden før fødselen...hehe (ironi)

dette er en venninne av meg. jeg fikk helt vondt inni meg da jeg fikk vite hvordan fødselen hadde foregått. stakkars jente. men veldig bra at alt gikk så fint med henne og den lille gutten hennes...

ORIGINAL: Bejb

dette er en venninne av meg. jeg fikk helt vondt inni meg da jeg fikk vite hvordan fødselen hadde foregått. stakkars jente. men veldig bra at alt gikk så fint med henne og den lille gutten hennes...

Du må hilse venninnen din og si at hun er utrolig sterk og flink. Beundrer henne virkelig for å ha klart dette på egenhånd. Det virser en enorm styrke.[:)]

fy faen tenk å oppleve noe sånt...

ORIGINAL: Emmeline

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: lenemor

Mannen bør nok også få en liten sjenne preken her ja...men må jo ha været noen skikkelig bra ørepropper da siden han ikke hørte smerteskrik fra kona.[&:]

Så jenter....gjem bort alle ørepropper i tiden før fødselen...hehe (ironi)

Han må jo ha vært ganske forskrekket da han våknet, lurer på når han våknet [:D]

ho kom sikkert tassene kliss våt inn på rommet med babisen i armene[8D][:D][:D]

skulle vært en flue på veggen da ja[8D]

fy søren....hva gjør man da liksom etterpå?klipper navlestrengen selv å vakser babyen.presser ut morkaka,kler på deg og  venter på ambulansen??[:o]

Å jeg følte meg alene for di ikke var forberedt siden det gikk så fort andre gang,kan ikke tenke meg hvordan hun hadde det....kan godt tro hun trodde hun skulle dø.stakkars dame[:(]

er det mulig[:o]

ORIGINAL: Daizee

Huff ja,leste avisen på jobben idag,fikk helt frysninger jeg! Men hadde det vært meg hadde jeg kaldkvælt gubben,tror jeg...ligger ikke med ørepropper når man har ett lite barn og ett på vei..hadde ikke min fått lov til iallefall!
Men godt deg gikk bra,stakkars dame!

Back
Topp