x1x*tredjespire*
Glad i forumet
blir så irritert på sambo og folka hans ass,for i hans familie så SKAL forledra hans kjøpe alt av kall det morro ting til bursdag og jul,fordi det har de gjort til første barnebarnet og det skal liksom være traadisjon,men hallo hva med meg og min familie da,tenk om jeg selv har lyst til og kjøpe den første sykkelen til min datter eller hva om mine foreldre også har lyst til og kjøpe slike ting til barnebarnet sitt!men neida når jeg sier det så er det bare trass fordi jeg liksom ikke vil at de skal kjøpe noe,eeh jo jeg vil mer en gjerne at de skal kjøpe fine ting,men det går da vel for faen ann og kjøpe noe annet enn og absolutt skulle kjøpe sånne type førstegangsting!!!og det går vel ann og se det at dette barnebarnet har faktisk besteforeldre på morssiden som faktisk også har lyst til og kjøpe sånne ting til barnebarnet sitt!kall det luksusproblem men dette er min første ganske så ønska gullunge og jeg syns alt sånt no er utrolig morro og gi selv og plukke ut selv,for hvem kjenner vel datteren min bedre enn meg selv liksom.