er det mulig!!

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
blir så irritert på sambo og folka hans ass,for i hans familie så SKAL forledra hans kjøpe alt av kall det morro ting til bursdag og jul,fordi det har de gjort til første barnebarnet og det skal liksom være traadisjon,men hallo hva med meg og min familie da,tenk om jeg selv har lyst til og kjøpe den første sykkelen til min datter eller hva om mine foreldre også har lyst til og kjøpe slike ting til barnebarnet sitt!men neida når jeg sier det så er det bare trass fordi jeg liksom ikke vil at de skal kjøpe noe,eeh jo jeg vil mer en gjerne at de skal kjøpe fine ting,men det går da vel for faen ann og kjøpe noe annet enn og absolutt skulle kjøpe sånne type førstegangsting!!!og det går vel ann og se det at dette barnebarnet har faktisk besteforeldre på morssiden som faktisk også har lyst til og kjøpe sånne ting til barnebarnet sitt!kall det luksusproblem men dette er min første ganske så ønska gullunge og jeg syns alt sånt no er utrolig morro og gi selv og plukke ut selv,for hvem kjenner vel datteren min bedre enn meg selv liksom.

helt utrolig at de kan holde på sånn. greit nokk det at de bare vil være snill og det derre. men det går grenser..
har du sagt noe til de? det burde du kansje gjort.. så kansje de får litt vett inn i skallen.
 for fortsetter dere sånn kommer det til og gå gale til slutt. høres det ut som iallefall.

får ha lykke til, håper det ordner seg[;)]

hehe kan vel ikke være så lett å skulle ta opp at du mener de kjøper for mye ting hehe

hehe nei ikke sant,men hele den familien der er litt høyere hevet enn oss andre hvis du skjønner,så sambo klikker jo hver gang på meg når jeg sier at jeg hadde faktisk gleda meg til og kjøpe det der til dattra mi jeg,da får jeg bare høre at jeg er trassig og ikke vil at de skal kjøpe noe til henne,herregud da kan de vel heller kjøpe ski eller noe sånt da noe jeg driter en lang maars i,er vel ikke akkurat jeg som er trassig når han ikke gidder og lage kompromier engang[:@][:'(]

du får bytte det de kjøper eller selge det på nettet [;)]
finne på en unskyldning som at dere hadde allerede fått eller kjøpt og det tok dere i bruk før.

men irriterende ja. her kjøper farmor barneutstyr som vi ikke kan bruke.... som reiseseng uten madrass.... men så skal jo alt stå hos henne likevel, så bryr meg lite. småen er der kanskje noen timer en gang i måneden, så det er jo bortkastet fra hennes side, men hun får nå bare holde på. men litt rart syns jeg det er at hun kjøper gaver til han som skal brukes hjemme hos seg. hun har kjøpt litt klær da... som en joggedrakt i 86 som hun mente småen som bruker 68 kunne bruke nå. gjorde jo ikke noe om det var litt stort..... kan nok aldri bruke den, for når småen bruker 86 regner jeg med det er sommer [8|] faren vil ikke bytte noe fra henne for da blir hun sur, men bryr meg ikke så lenge jeg ikke trenger å ha det stående for å støve ned

Back
Topp