Er det mulig??

*Chill*

Forumet er livet
Idag spiste jeg hvitløksbagetter og hvitløkspasta til middag....så det ble litt sterkt ja![:)]
Og resten av dagen har ikke Jonas villet ha pupp!!

Hver gang jeg har lagt han til bare vrir han seg unna og forstår liksom ikke hva som skjer!!??

Han har ikke vondt i magen, men skreik litt i sted rett og slett for han er sulten...men pupp ville han absolutt ikke ha....bare gaper vidre..!

Nå ville han endelig ta bittelitt, men så bare la han seg til å sove.... er dette pga. at han kjenner en "rar" lukt?? er babyer virkelig sååååå sære??

Det tror jeg faktisk at de er. Jeg ammer ikke, men tror hvitløk setter smak på melka.
Stakkars Jonas... skjønte ikke at mamma bare ville holde han frisk med hvitløk.... hørt at det funker... hehehehe....

Klemmer fra oss...

Stakkars Jonas... skjønte ikke at mamma bare ville holde han frisk med hvitløk.... hørt at det funker... hehehehe....

Men ja,dissa små er nok sære- er ikke mye som skal til før smaken er i melka...

uff! stakars deg/ dere . Ikke noe greit, men du fikk lære den harde måten du da.[;)] Har heldigvis ikke merket noe særlig på Alexander, men jeg har vært litt forsiktig med hvitløk og kålsorter. Men det kunne vært meg. Tror ikke jeg hadde tenkt på at det var så ille for småen.

Back
Topp