Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ring gynekologisk å be om å få sjekket? Blør du mye? Kan være helt uskyldig, men skjønner du blir urolig. Go'klem
Ofte lar gyn deg komme inn om du ringer direkteverdt å prøve. Så får du roet ned.
jeg gikk ganske fort siden jeg var sammen med eldste sønn som sykla. Har gått som en snegle siden jeg ble gravid, så kan jo hende kroppen reagerte på detUff så ekkelt, har du løftet noe tungt på veien? Uansett så sies de jo at vi har mye tynnere slimhinner nå når vi er gravide så kam jo være så enkelt dom et blodkar som har sprukket.? Leste også en plass at det kunne komme en liten blødning rundt omkring disse ukene uten at det skulle være noe farlig.
Godt å høre <3 lykke til på mandagTusen takk jenter <3 er ikke antydning til mer blod nå, så får håpe det har gitt seg.
Tusen takk <3Godt å høre <3 lykke til på mandag![]()
I uke 10 gikk jeg meg en tur. Det var ikke spesielt langt, men jeg dro på litt hardt. Når jeg kom hjem så jeg også at jeg blødde. Ikke så mye, men nok til at jeg ble lettere hysterisk.Har kommet meg til 11+6 uten å blø...og hva skjer?! Jo etter gåturen nå så blør jegprøver å holde meg rolig, men føler egentlig at jeg holder på å få panikk :/
I uke 10 gikk jeg meg en tur. Det var ikke spesielt langt, men jeg dro på litt hardt. Når jeg kom hjem så jeg også at jeg blødde. Ikke så mye, men nok til at jeg ble lettere hysterisk.
Ringte føden og fikk komme inn for en UL. De sjekka at hjertet banket (det gjorde det heldigvis), og jeg fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre meg for. Jeg er nå på uke 13, og har ikke hatt blødninger siden.
Håper og tror at din er like uskyldig som min.
Klem
Så bra du ikke har blødd merDa er det sikkert noe med hastighet å gjøre, sikkert sprukket et blodkar barejeg har ikke blødd noe mer
![]()