Er det mulig...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...å føle seg så MEGA gravid i uke 22+2?? :eek::eek: Er tredjegangs, og føles ut som om jeg er 30 uker på vei :( Flere flergangsfødende i samme båt her? :sorry:

Magen har vokst utrolig mye de siste to ukene, og det begynner å bli et prosjekt å snu seg i senga om natta (om jeg i det hele tatt sover :confused:)... Sliter med restless legs, vond korsrygg og bekken, ustabilt blodsukker, ligamentsmerter til tusen og hyppig vektøkning....og magen er tuuung :nailbiting::nailbiting: *klag*
Så her er det mange våkne netter og soving på dagtid. Føler meg litt motløs, da det er lenge til uke 37, når hun skal komme med keisersnitt... :oops:

Føler det samme her :( 23+0 i dag og jeg ser ut som jeg er høygravid som jeg var med jenta mi i uke 38 :o Tenker på hver gang jeg ser meg i speilet at jeg ser ut som en 8 mnd gravid og ikke snart 6 :p men alle graviditeter er forskjellige, så jeg får ikke gjort så mye med det :( Kan være vi blir stående på stedet hvil en liten periode før det braker ut igjen ;)

Du er ikke alene! Jeg er annengangs 23+6 men føles ut som jeg er 35 uker på vei:p bekkenlåsning/løsning, stikkesmerter, må rulle i senga for å komme meg opp og enkelte dager må jeg ha hjelp for å sette på oppvaskmaskin:p drittlei allerde og føles ut som en evighet til sepember! Gikk gravid med tvillinger sist og det var som en drøm i forhold til dette!

Åhh, blir kanskje litt feil å si det, men det er godt å vite at man ikke er alene om å føle det sånn! :rolleyes: :)
Vi får håpe at det "stopper opp" litt med ubehag noen ukers tid, for så å ta seg opp igjen når vi er enda nærmere :p :hilarious:

Jeg er førstegangs og folk kommenterer om at det må være tid for permisjon snart... Kun 25 uker på vei.
Når jeg sier termin er i september har jeg fått spørsmål om jeg er sikker på at det ikke er tvillinger (det er kun en!)

Når jeg sier termin er i september har jeg fått spørsmål om jeg er sikker på at det ikke er tvillinger (det er kun en!)
Samme her! Fikk fort mage og nå i uke 24 kunne den like godt vært en 34 ukers-mage. Syns det er innmari spesielt at folk spør "sikker på at det ikke er to?" Blir så kleint liksom. Kunne ikke falt meg inn å si noe sånt selv, man kommenterer da ikke størrelsen til folk. Glad jeg ikke har lagt på meg noe særlig mer enn magen, da hadde jeg nok blitt lei meg av slike kommentarer faktisk.

Føler det samme her, kaver rundt i senga om natten.
Jeg mener virkelig at jeg ikke følte meg like gravid på denne tiden med første snuppa...

Enten er magen større denne gangen, eller så er det bare jeg som er generelt litt større :p

Ja, det er skikkelig bæææd her også. Har ikke sett maken til mage i uke 24 noen gang, tror jeg. Blir stadig spurt om det er "rett rundt hjørnet", også er det en hel sommer igjen og vel så det! Trives dårlig med den magen her. Ble raskt stor med førstemann også, men dette tar kaka! Ikke helt på høyden om dagen, kan man si...

Back
Topp