Er det mulig?

LuckyMom

Venn av forumet
.... å ha flere symptomer på at man er gravid hvis embryoet er dødt ? Leser bare om flere som går på tidlig ul og får vite at det ikke er noe liv i magen.. virker så skummelt ut. Blir nesten redd for at min lille magefisk kanskje ikke lever inni der selv om jeg har symptomer på svangerskap.

Skal ikke på tidlig ul selv før 20 Januar. Leeenge å vente..
 
Det er MULIG ja, men det er ikke vanlig...så som regel om du ikke har noen tegn til at noe er galt, så er det ikke noe galt heller :)
 
Det er MULIG ja, men det er ikke vanlig...så som regel om du ikke har noen tegn til at noe er galt, så er det ikke noe galt heller :)
Jeg får prøve å slå meg til ro med det da :) Litt betryggende å høre. Takk.
 
Det er svært sjeldent ;)

Kroppen rydder stort sett opp selv, MA er faktisk ekstremt sjeldent ble jeg fortalt.

Mange oppdager jo faktisk MA pga vi er å sjekker, før var mange MA kun SA, da man ikke var klar over det før kroppen ryddet opp.

Når man googler finner man alltid tilfeller hvor det har skjedd og derfor virker det ofte.

Symptomer er oftest tegn på at alt er bra :)
Heldigvis :)
 
Det er svært sjeldent ;)

Kroppen rydder stort sett opp selv, MA er faktisk ekstremt sjeldent ble jeg fortalt.

Mange oppdager jo faktisk MA pga vi er å sjekker, før var mange MA kun SA, da man ikke var klar over det før kroppen ryddet opp.

Når man googler finner man alltid tilfeller hvor det har skjedd og derfor virker det ofte.

Symptomer er oftest tegn på at alt er bra :)
Heldigvis :)
Sååå bra! ;) Nå slapper jeg enda mer av, hehe
 
Kan jo også fortelle at jeg hadde en ma i fjor, og jeg mistet alle symptomene mine og hadde brun utflod i to uker uten stopp...visste at noe var galt da jeg ble sendt til ul...
 
Jeg har veldig få symptomer og er ikke noe gøy det heller :/ så et bankende hjerte i uke 8 så då er det veldig lite sannsynlighet for at det skal gå galt :) men er forsatt beskymret. Gleder meg til ny ul i uke 12. Burde vært glad for å ikke ha plager men det gjør meg bare mer beskymret :(
 
Jeg hadde MA i sommer og hadde alt av symptomer(som er vanlig for meg) frem til UL. Det tok LANG tid etter aborten at symptomene forsvant.
Graviditetstestene var kjempe positive 5-6 uker etter aborten.

Jeg slapper ikke av i dette svangerskapet før UL'en jeg skal ha i uke 12.
 
Jeg hadde MA i sommer og hadde alt av symptomer(som er vanlig for meg) frem til UL. Det tok LANG tid etter aborten at symptomene forsvant.
Graviditetstestene var kjempe positive 5-6 uker etter aborten.

Jeg slapper ikke av i dette svangerskapet før UL'en jeg skal ha i uke 12.
Signerer denne.. Samme hos meg i sommer
 
dette er en veldig typisk vanlig bekymring. men dersom det ikke er liv der inne, så "vet" man det på en måte.. man føler det. man merker at symptomer forsvinner gjerne og sånt. Menneskekroppen er fantastisk slik. vi kvinner har en 6. sans når det kommer til barna våre <3
 
Det varierer om symptomene forsvinner. Men I de aller fleste tilfeller så vet man at noe er galt. Men jeg har det litt som deg tenk on tenk om... Men vi holder fast..
 
Jeg har fortsatt alle symptomene jeg har hatt helt siden positiv test, men på ul fant de ikke noe liv :( verken hjerterytme eller bevegelse, så det går tydeligvis an.. :(

Men hos meg så har det skjedd noe den siste uka, så vet ikke hvor raskt kroppen reagerer :(
 
Kan jo også fortelle at jeg hadde en ma i fjor, og jeg mistet alle symptomene mine og hadde brun utflod i to uker uten stopp...visste at noe var galt da jeg ble sendt til ul...
Uff, så tungt det må være...
 
Jeg har veldig få symptomer og er ikke noe gøy det heller :/ så et bankende hjerte i uke 8 så då er det veldig lite sannsynlighet for at det skal gå galt :) men er forsatt beskymret. Gleder meg til ny ul i uke 12. Burde vært glad for å ikke ha plager men det gjør meg bare mer beskymret :(
Forstår følelsen ja :/ Jeg skal til ul i uke 13, og føler det er en evighet dit, for å få bekrefte om alt er vel der inne.
 
Jeg hadde MA i sommer og hadde alt av symptomer(som er vanlig for meg) frem til UL. Det tok LANG tid etter aborten at symptomene forsvant.
Graviditetstestene var kjempe positive 5-6 uker etter aborten.

Jeg slapper ikke av i dette svangerskapet før UL'en jeg skal ha i uke 12.
Åneeei, så skummelt! :-o uff.... nå haster det enda mer med den tidlige ul'en..
 
dette er en veldig typisk vanlig bekymring. men dersom det ikke er liv der inne, så "vet" man det på en måte.. man føler det. man merker at symptomer forsvinner gjerne og sånt. Menneskekroppen er fantastisk slik. vi kvinner har en 6. sans når det kommer til barna våre <3
Da tror jeg kroppen forteller meg foreløbig at alt er vel med nurket <3 :)
 
Back
Topp