Er det mulig?

Katrine

Evig optimist!
Sommerfuglene <3
Å kjenne liv allerede i uke 9???
Sitter her litt småstressa å tror jeg kjenner små bevegelser!
De minner veldig om de første bevegelsene jeg kjente i sist svangerskap, :-O

Nei det kan ikke være huleboeren...
Kanskje noen organer eller lignende som blir skjøvet rundt da :-D

Luftbobler ;)

Liv kjenner man ikke så tidlig :) Man kjenner ikke spark i selve livmoren, men at sparkene gjør at andre organer rundt livmoren blir dulta borti, og så sterk er ikke den lille enda :)

Selv har jeg en del leamus i magen, samt luftbobler. Det kan få meg til å stoppe opp noen ganger for det minner jo om spark! Men nei :)

Husker godt da jeg ventet min første, og ei som var 9 uker INSISTERTE på at JO hun kjente babyen rulle rundt i magen! Nesten merkelig at jeg ikke har grop i panna etter det panneklasket :scared001

Man får veldig blodomløp i magen i livmorområdet. Jeg husker fra forrige gang at om jeg lå stille, så jeg pulsen tydelig utenpå magen lenge før jeg kjente spark. Lurte en periode på om det var spark og....men det var ikke det.

Godt at det er andre som har kjent merkelige bevegelser! Fikk litt noia :-)

hehe ikke rart det!! Bare vent til etter ungen er ute du! DA blir man bra paranoid :D Fantomspark <3

Her er der masse luftbobler så lager liv og røre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men uke 9, da er det jo ikke så lenge til du kanskje kjenner noe! :) tror jeg var 14 uker på vei med første da jeg kjente liv :) så koselig og rart med de første små bevegelsene.

Jeg har ikke så mye luftbobler...noen er det, men jeg har kjent noen merkelige "klikk". Litt vanskelig og forklare, men jeg tror det kommer av at det vokser der nede. Jeg har også kjent noe merkelig "inni...oppi det aller helligste":D og der har jeg da altså ikke luftbobler :P Noen ganger når det "klikker" kan jeg få strømninger "inni der" og ned på innsiden av det ene eller det andre låret. Men også kan det gi ilninger nede i livmoren som kjennes ut som små sommerfugler...akkurat sånn som de første tegnene på at babyen sparker.

Jeg har ikke så mye luftbobler...noen er det, men jeg har kjent noen merkelige "klikk". Litt vanskelig og forklare, men jeg tror det kommer av at det vokser der nede. Jeg har også kjent noe merkelig "inni...oppi det aller helligste":D og der har jeg da altså ikke luftbobler :P Noen ganger når det "klikker" kan jeg få strømninger "inni der" og ned på innsiden av det ene eller det andre låret. Men også kan det gi ilninger nede i livmoren som kjennes ut som små sommerfugler...akkurat sånn som de første tegnene på at babyen sparker.
Med en av guttene mine kjente jeg første "sparket" mens jeg var til UL i uke 11.. Han hoppet fra den ene enden der inne til den andre, og det kjente jeg...merkelig og se det samtidig som jeg kjente det:)

Er nok bare tarmene dine el noe slikt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er enten luft. Eller tarmene dine som flytter litt seg. Ingen som kjenner liv så tidlig. Desverre :/
Men i ule 14 da kan begynne å kjenne litt antydning til liv :-) :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjente liv i uke 12 med andremann. Nå er det bare luftbobler.

Back
Topp