Herrefred som ammetåken slo til i dag, kombinert med tretthet og litt for lite mat kunne jeg like godt ha sendt hjernen min på ferie og gått og lagt meg. Skulle på butikken, ikke noe unormalt. Er på butikken hver dag, og det pleier jo å gå bedre. Det startet med at jeg glemte mobilen hjemme, og handlelisten er på mobilen. Ja ja tenkte jeg, klarer meg vel uten. Så feil kan man ta! Jeg glemte å kjøpe mais og ananas, kjøpte feil tortillas (kjøpte noen som ikke var gode og som revnet bare vi så på dem), kjøpte den sterkeste salsaen (vi er ikke sååå glade i sterk mat), kjøpte for små bleier (det er jo evigheter siden vi begynte med nr 3, greide likevel å kjøpe nr 2), og jeg glemte til og med å kjøpe is som jeg hadde tenkt vi kunne kose oss med ute i solen. Djeezes. Kom så hjem og begynte å lage taco, men glemte å ta av litt kjøttdeig til 5-åringen før jeg hadde i krydderet enda jeg vet at hun ikke liker tacokrydder. Nå likte hun forsåvidt ikke de rare lefsene uansett, så det endte opp med ostesmørbrød til henne. Nå skal jeg heldigvis ikke prøve meg på noe som helst som krever hjernekapasitet resten av dagen, god helg!