Er det mulig?

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Fy fader så vondt jeg har i ryggen, i korsryggen med stråling nedover hoftene! Tenkte først det værste, for jeg har hatt litt vondt i korsryggen fra før positiv test. Men jeg kom på i natt, da det var som værst, at jeg gikk med vesla på 10kg i ergobaby bæresele i går, ikke lenger enn 30 min, men det må jo være derfor!? Tenker da at det er bekkenet mitt som tuller, slet med det i forrige svangerskap også. Derfor kan jeg ikke skjønne at det kan være noe annet!?

Noen andre?

Ja det er nok derfor =) Og hormonene spiller nok inn. Om du slet med det sist kan det være det kommer tidligere denne gang, spesielt om det ikke er så lenge siden sist. Så bare vær forsiktig med deg selv =)

jeg venter bare på bekkenplagene jeg også begynte i uke 5 med Ida-Sophie så forventer sterkt at det kommer snart med lille bolle også... gleder meg ikke for å si det slik. Tør ikke bære jenta noe spes selv om jeg også har ergobaby og den er super god, verd hver krone. så slutter jeg å bære snuppa nå. hun må enten gå eller sitte i vogn. jeg var 100% sykemeldt fra jeg var 13 uker på vei så kremt ja håper å unngå det denne gangen da... og jeg jobbet i maks 50% stilling fra før jeg ble gravid. Jeg fortalte det relativt tidlig til sjefen for jeg var nødt å kunne sno meg unna en del løfting av tyngre ting på jobb. I tilfelle det kom klager på at jeg lurte meg unna eller noe så viste han ihvertfall hvorfor :)

Back
Topp