Er det mulig....

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
i går traff vi min svoger og svigerinne, og det første de sa da vi traff dem var «gratulerer». Vi forstod ikke helt hva de mente i starten. Men da vi ble spurt om hvor langt på vei jeg var, så forstod vi det jo.. Vi ble LITT satt ut kan man si, da vi selv kun hadde visst om graviditeten i et par dager. Svigerinnen min sa at hun kunne se det på meg, og hadde allerede hatt det på følelsen ca like lenge som jeg har vert gravid.. :confused: Hun sa at hun kunne se det på ansiktet mitt... Hehe, jeg som er så eeeelendig på å lyve, ble jo virkelig tatt på senga og klarte ikke å ro med bort i fra det. Så nå vet de om graviditeten, men jeg håper ingen andre spør meg, for jeg ønsker virkelig ikke at noen andre skal vite det før vi er kommet over 12. uke.
- Men det jeg sitter å lurer på nå da, er hvordan der er mulig å SE det på meg at jeg er gravid.. også i ansiktet av alle steder?? også kun i uke 4?? -jeg velger i alle fall å ta det som et tegn på at dette må gå bra! :love2

Det samme gjorde beste venninnen min før jeg selv visste jeg være gravid ;) er visst noe med ansiktet som forandrer seg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tror nok ei som vet hun skal bli mamma har noe spsielt ved seg som enkelte kan se.. En væremåte et blikk eller slikt.. Min mor sa at" ja men d har jeg vist lenge" når jeg var 8 uker.. Så er ikke alltid så lett å holde hemmelig:)

Jeg har også opplevd noe lignende, flere bekjente og venner begynte å spørre om jeg var gravid i forrige uke, men da nektet jeg selvom jeg hadde en liten håp og mistanke om det, men etter positiv test i helgen og på mandag hos legen valgte jeg å selv informere nærmeste familie medlemmer og venner. Dette kommer til å gå bra og jeg ser ingen grunn til å holde det skylt :)

det er skikkelig rart det der...:p jeg har ikke den evnen i alle fall.. ;) det var ingen som sa noe om det da jeg var gravid sist (som endte i sa), så da velger jeg som sagt å ta det som et tegn på at denne gangen vil det gå bra...:)
hehe, jeg ble stående å kikke meg selv i speilet i dag morges for å se om jeg kunne se noe annerledes, men jeg kunne ikke det åltså..:p

Hehe er jo litt gøy da at folk ser det på en og ja se på det som en god tegn, det kommer til å gå bra. Jeg har veldig mye tro på tankenskraft ;) jeg ser det faktisk på meg. Er jo egentlig i god form tilreisande for influensa. Har lite graviditets symptomer/ plager utenom at brystet er veldig ømt og vokst enormt den siste uken, men jeg ser det på øynene mine, det er noe uforklarlig med de og av et eller annet grunn føler jeg at ansiktet gløder ;)

så gøy da, å kunne se det på seg selv også.. :) mye er annerledes denne gang, så denne gangen MÅ det gå bra! :) prøver hele tiden å tenke positivt, og at dette går bra..! Men det er ikke alltid like lett å overbevise seg selv når en nettopp har fått oppleve at det ikke alltid går like bra.. :)

Er mulig ja :) jeg satt å pratet med noen for en stund siden,og etter halvannen time skulle jeg slippe bomba tenkte jeg, da jeg gjorde det sa hun ene : "jeg VISSTE det..så det på ansiktet ditt med en gang jeg kom inn" :p

Jeg har klart å se det noen ganger, kan ikke sette fingeren på hva det er, noe med utstrålingen. Sønnen min ( snart 5 ) klemte meg istad med armene rundt meg og øre inntil magen og han sa plutselig, Mamma, du har en jente til i magen! Han vet ikke at jeg er gravid pg siste gang barna spurte sa vi at vi ikke skal få flere babyer... Jeg er veldig spent om det stemmer! Siste gang hadde han rett, da fikk guttene vite at jeg er gravid når jeg var rundt uke 10 og han sa hele tiden at det er en jente...

Back
Topp