i går traff vi min svoger og svigerinne, og det første de sa da vi traff dem var «gratulerer». Vi forstod ikke helt hva de mente i starten. Men da vi ble spurt om hvor langt på vei jeg var, så forstod vi det jo.. Vi ble LITT satt ut kan man si, da vi selv kun hadde visst om graviditeten i et par dager. Svigerinnen min sa at hun kunne se det på meg, og hadde allerede hatt det på følelsen ca like lenge som jeg har vert gravid.. Hun sa at hun kunne se det på ansiktet mitt... Hehe, jeg som er så eeeelendig på å lyve, ble jo virkelig tatt på senga og klarte ikke å ro med bort i fra det. Så nå vet de om graviditeten, men jeg håper ingen andre spør meg, for jeg ønsker virkelig ikke at noen andre skal vite det før vi er kommet over 12. uke.
- Men det jeg sitter å lurer på nå da, er hvordan der er mulig å SE det på meg at jeg er gravid.. også i ansiktet av alle steder?? også kun i uke 4?? -jeg velger i alle fall å ta det som et tegn på at dette må gå bra!
- Men det jeg sitter å lurer på nå da, er hvordan der er mulig å SE det på meg at jeg er gravid.. også i ansiktet av alle steder?? også kun i uke 4?? -jeg velger i alle fall å ta det som et tegn på at dette må gå bra!