Er det mulig!!!!

øyensten

Flørter med forumet
Er det mulig å bli kvalmen i uke 12??
Eg har vært i fin form heilt frem til nå.
Kjente iløpet av kvelden at eg var små uggen, og så kom det..emoticon
Kvalitetstid med toalettet.. noe som alene gjør meg kvalmen, eg har vært lettet som fy som har blitt spart for dette frem til nå.. Forhåpentligvis er det et engangs tilfelleemoticon , og eg slipper mer av dette! All beundring til de som har måtte gått igjennom dette hverdag, hvordan dere klarer det forstår eg ikke!

Jeg var også helt fin i formen helt fram til uke 11+5. Da begynte jeg å spy... å så varte det i nøyaktig en uke :) så jeg skal ikke  klage ;) Ser nemlig ut som det er over igjen nå *bank i bordet*

off... ikke noe særlig!! Håper det var et engangstilfelle!

Jeg har mistet tellingen, men tror jeg er i min 7.uke med svineriet.. har funnet ut at det er best å ikke spy i do, siden dolukten gjør at jeg ikke stopper å spy når det er tomt, jeg bare brekker meg til jeg er utslitt, og ender i forsterstilling på baderomsgulvet.. så en pose eller bøtte med vann er det ultimate her i allefall

Serenity_ skrev:
off... ikke noe særlig!! Håper det var et engangstilfelle!

Jeg har mistet tellingen, men tror jeg er i min 7.uke med svineriet.. har funnet ut at det er best å ikke spy i do, siden dolukten gjør at jeg ikke stopper å spy når det er tomt, jeg bare brekker meg til jeg er utslitt, og ender i forsterstilling på baderomsgulvet.. så en pose eller bøtte med vann er det ultimate her i allefall

Takk for tipset. har vært kvalm og kastet opp siden uke 6, så er helt utslitt.
Kjenner eg brekker meg mere bare eg nærmer meg doen.Æsj!!
Skal prøve bøtte som du sa ..

Ser ikke ut som stormen er over nei..
Var på jobb (barnehagen), så etter vi alle hadde hatt middag, blei det komentert at jeg såg litt bleike ut... tok ikke lange tiden før jeg fant toalett skålen igjenemoticon .
Det er sant det dere sier, en blir bare mer kvalmen når en står bøyd over doskålen..
Jaja nå er det snart lasange til middag Mmmmm, håper den holder seg nede då.

Back
Topp