Er det mulig

Feb10Mai11Apr19

Elsker forumet
får ikke sove, eller sovnet men våknet med tårer i øynene fordi jeg hadde drømt at sambo døde[:(] og jeg satt alene med N og hadde termin om ca uker (i drømmen min) og nå får jeg det ikke ut av hodet. Tenk om det hadde skjedd, hva f*** skulle jeg gjort da![:(][:(] *forsvinn ut av hodet mitt, dumme dumme tanker/drømmer*[:@][:'(]

Hormonell jeg??? Neeeida....

Uff, er helt grusomt med sånne drømmer. Håper du klarer å tenke på noe kjekkere og sover godt resten av natten. Stor klem[:)]

ORIGINAL: Lenore1983

Uff, er helt grusomt med sånne drømmer. Håper du klarer å tenke på noe kjekkere og sover godt resten av natten. Stor klem[:)]

Takk, sitter foreløpig oppe litt til tror jeg.... Jeg mååå jo bare få sove inatt ellers blir dagen imorgen ett h*** jeg som skal til fysio imorgen tidlig[8|]

Uff, skjønner den. Jeg skal til tannlegen i morgen og kvir meg noe sykt. Var der på torsdag og trakk en visdomstann og det er ømt og vondt enda, så det blir jo stas og ligge der i morgen og gape[:'(]

ORIGINAL: Lenore1983

Uff, skjønner den. Jeg skal til tannlegen i morgen og kvir meg noe sykt. Var der på torsdag og trakk en visdomstann og det er ømt og vondt enda, så det blir jo stas og ligge der i morgen og gape[:'(]

Usj[:'(] masse lykke til. Har aldri boret, trukket tann eller noe men h*** tannleger. Du får lukke øynene og gape, og late som du er en annen plass;) sikkert ikke lett men.. MASSE LYKKE til hvertfall[:)]

Prøver å legge meg igjen, er stup trøtt.. Håper jeg får sove nå[:)] Natta!

Natta[:)] Sender masse sovestøv med søte drømmer i[:)]

Fikk sove tilslutt :D og fysioen idag gikk kjempebra...

Fysioen sa til meg at smertene sannsynligvis er vonde kynnere og at jeg bør slappe mye av og få litt avlastning når jeg har N alene slik at de ikke gikk over til å bli rier. Ikke noe kjekt men må man så må man vel[8|]

Jeg har aldri hatt vonde kynnere så har bare avfeid sambo når han har sagt det, men han kan tydeligvis mer enn meg[:-][:D]*flinke sambo*

Back
Topp