Er det mulig?!

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Hahaha, etter at jeg tok en sint telefon til Vesterålskraft, dukket det opp en kreditnota i posten - på hele 3850 kroner [:D]
De var helt enig i at de hadde gjort en passe sløv feil [;)]

[hr]
Jeg flyttet jo inn i ny leilighet 1. august i fjor, og ordnet samme dag med nett- og kraftleverandør.
Leier nett og får kraft fra Vesterålskraft, og pratet med en hyggelig mann som anbefalte meg "Garantikraft", som har pristak og garanterer at du ikke vil få skyhøye regninger til vinteren [:)][:)]
Dette takket jeg med glede ja til, ettersom fjorårets vinter ble meget dyr mtp strøm... Han fortalte også at jeg ville få et brev i posten der de opplyste om at jeg måtte velge kraftleverandør, men dette brevet skulle jeg bare se bort fra og kaste, da jeg hadde valgt Garantikraft fra dem.
Har hele tiden stusset på at regningene har vært høye, men nå sist måned toppet det seg. Regningene har ligget på ca. 1000 (for ÉN mnd), men den forrige var på hele 2300 kroner..[&:][&o]
Kunne ikke fatte at dette var mulig, for det skulle jo ikke kunne skje. Et par dager senere dukker et nytt brev fra Vesterålskraft opp, der de informerer om at jeg må velge kraftleverandør!
Så neida, her har jeg faen meg ikke fått noe Garantikraft, som hadde et pristak på 49 øre/kWh, men betalt "Ventetariff - høy sats" til 83 øre/kWh!! [:@][:'(]

Dæven de skal få en telefon i morgen! [:@][:@]

[:@][:@] Da hadde jeg klikket tror jeg!!!

ORIGINAL: lillesmule

Var vel omtrent det jeg gjor [:@] Dette skal jeg ha kompensasjon for!!

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: lillesmule

Var vel omtrent det jeg gjor [:@] Dette skal jeg ha kompensasjon for!!

de hadde nok fått en skikkelig sinna telefon fra meg også ja!! lykke til og ikke gi deg

Back
Topp