Er det mulig!!?

Snart4kids

Gift med forumet
ER DET MULIG??
Er så lei så lei folk som klager over barna sine på face, skikkelig lei det nå.
Enkelte er så ille at jeg blir kvalm.Det er jo barn, dere har ingen rett til og klage over hva ungene gjør og ikke gjør.
Klager jo over alt!!Skjerp dere sier jeg bare..

Sånn det var godt[:D]

Hmmm, eneste folk klager over på min facebook om unger er når de er syke, og da som i stakkars de.
Ellers er det bare ros og "glad i lillegullet som har gått tre skritt i dag".
Mesteparten skriver ikke om unger i det hele tatt  [8D]

Men det virker litt drøyt å sitte å snakke skit om ungene sine uansett om det er på facebook eller på bussen mener nå jeg.

ORIGINAL: Thep1

ER DET MULIG??
Enkelte er så ille at jeg blir kvalm.Det er jo barn, dere har ingen rett til og klage over hva ungene gjør og ikke gjør.

å? hva skriver de da? feks?
jeg hadde vel skrevet noe til vedkommende, på en ordentlig måte, hvis det var så ille!

eksempel : Er så lei hyling, ungen maser hele tiden.
- er det mulig og ha en unge som trasser sånn?

Og skrive sånn flere ganger om dagen synes jeg er drøyt, finnes værre statuser også :/
ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: Thep1

ER DET MULIG??

å? hva skriver de da? feks?
jeg hadde vel skrevet noe til vedkommende, på en ordentlig måte, hvis det var så ille!

ææææ folk deler litt for mye.
Når jeg fødte var "åå jeg må oppdatere på face" det siste jeg tenkte.
Jommen mye rare folk.hehe
ORIGINAL: Babymomy

oida....folk tenker seg ikke alltid om tydeligvis.

Klaging jeg har lagt merke til(og har nok skrevd et par ganger selv) er nå man har slitet med legging....altså "uff slitsomt at hun ikke vil sove" o.l.

Men det verste jeg leser på fb er vel statuser hvor kvinner er i fødsel.....var en som skrev at slimproppen var gått og nå var hun 5cm åpen og slikt....ææææææææææææsj! kunne levd uten de statusene jeg![8|]

jeg har får det meste bare hatt å h*n er så søøt mamma elsker deg osv.. men har jo sett "negatike" komentarer, men det formuleres som positive på en måte.. hadde jeg personlig hatt en tund dag å abuslutt følte for å dele det på face kunne jeg tenker mer som f.eks.
off i dag har prinsen hatt en sutredag kjenner jeg er trøtt så senga blir god så satser vi på at det blir en vanlig smiledag i morgen :D

sånne statuser har jeg ikke noe i mot får da føler jeg at folk som er unge å umodne å ikke egentlig klare for barn ser at det er tung også å det mener jeg ikke er noe galt i, men selvsakt som du sier er det flere til dagen da er det jo noe helt annet, men en gang innimellom er jo ikke noe galt får ALLT vet at barn er bare små uskyldige skapninger som ikke allt småler de blir jo sliten å har dårlige dager de også...

det med hu som kom mat at ungen var så trassig ville jeg formulert på en ann måte .
f.eks: skal si trassalderen er i hus ja :P blir morro å se til bake til å fortelle når h*n blir eldre.. de mor har så mye "negatift" burde formulere seg bedre hvis ikke er det lett for andre å tenke at de ungene bare er neggative :P

litt mye, men mine meninger da [;)]

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Kunne ikke ha vært mer enig. Hadde ei på lista mi før som gnålte hele tiden om at hun aldri fikk sove om natta på grunn av ungen, hun fikk aldri tid til ditt og datt på dagen på grunn av ungen, hele tiden var det bare klagemål og til slutt skrev jeg til henne "ja sånn er det å være forelder".. Ble selvsagt ikke populær da nei, men det driter jeg i..

Når man først har valgt å bli foreldre så må man jaggu ta med de dårlige dagene også. Jeg tenker at man skal prise seg lykkelig for at man har barn i det hele tatt, og er de vanskelige en dag så ta det med et smil selv om det er vanskelig. De er bare små og kan ikke alltid sette ord på ting. HVertfall ikke våre små...

Sutrehuer kalles man slike...

Det sutrehue jeg hadde på lista har forsvunnet derfra og thank god.. I ettertid har det bare vært foreldre med skryt om barna sine..

signerer fult og helt!!!

Back
Topp