ER DET MULIG???

håperpånr2

Blir kjent med forumet
Vi hadde ikke tenkt å si noe til noen om at jeg var gravid enda. Har sagt det til noen venninner at vi prøver, men har lyst å holde det hemmelig så lenge som vi klarer. Men nå spør plutselig alle. Venner og familie. Dere skal vel ikke ha en liten en til snart då? Jeg klarer ikke å lyge. Seinest i dag måtte jeg det. Satt nesten å flirte for meg selv når jeg sa nei, Så skulle ikke forundre meg om at de så det på meg. Så nå er det nok. Til helgen får familien vite det og venninner etterpå. Så slipper jeg å lyge mere. Flere som har det sånn???

Heheh.... jada, har et par venninner som spør HVER bidige gang jeg møter dem! Men de greier jeg fint å lyve litt for... Har bare sagt det til mamma, pappa, søskene mine og bestevenninna mi[:)] Skal prøve å holde det slik[;)]

Hele familien min vet det. + noen av mine nærmeste venninner [:)] Men resten av verden får ikke vite det før de magiske 12uker [:)]

Roooper jeg det snart ut til alle [:D]. Har fortalt mine foreldre svigers og venninner [:D] Er jo såååå fantastisk [:)].

Her vet mamma, pappa, mormor, svigermor, ei venninne av meg og en kompis av sambo det [;)]

Jeg tror ikke jeg kommer til å klare og lyge.. Men når de som vet vi skulle prøve på en til spør, forsøker jeg å si "vi prøver som bare det" [;)] Skal nok rope det ut tidsnok! [:D]

Har forresten fortalt det til den nærmeste familien.

Back
Topp