Er det MULIG????

Wembie

Elsker forumet
Kjenner jeg fortsatt er sint...[:@][:@][:@] Minsten og jeg var på et stort senter i sted, og plutselig måtte han tisse...Det er ikke sååå mange toalett på et sånt senter, så det tar en stund å komme frem...Dessverre så var jo to av toalettene opptatt, og det tredje skulle vaskes av ei DRI**KJE*****....Jeg spurte pent om vi kunne få tisse før hu satte igang, for minsten MÅTTE VIRKELIG tisse...Men nei....Vi måtte vente på at de andre ble ledige...dessuten klarte hun å prestere å si at jeg måtte passe på mitt barn, og gå tidligere på do...Jeg bare "UNNSKYLD??" det endte dessverre med at minsten hadde et uhell, så vi kjørte hjem og dusjet...

Ble sjokkert over det kjerringa sa, og ikke minst at hun nektet å slippe oss inn...HALLO??? små barn klarer ikke alltid å holde seg, det handler om skjønn. Det var liksom ikke jeg som absolutt måtte på do....Uhellet havnet jo ut over gulvet også..."hun kunne imdilertid takke seg selv"....Fy F*** at det går an....

Jepp, der var dagens utblåsning fra meg...[;)]

Til pass for henne at han hadde uhell på gulvet også! Kan skjønne at de får oss voksne til å holde oss. Men små barn må jo alle forstå at ikke har så store blærer!
Nei, fy og fy! Litt hensyn kan man vel ta!

Hadde det ikke vært for at minsten var tilstedet, og at jeg bare ville ha han fort hjem for hans del, så hadde det kommet noen alvorlig stygge gloser ut av munnen min...[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Blomst85

herregud. Fy ¤%# så irriterende.. Hadde klikka.. At det går ANN????????[:@]

[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Jaybird

Til pass for henne at han hadde uhell på gulvet også! Kan skjønne at de får oss voksne til å holde oss. Men små barn må jo alle forstå at ikke har så store blærer!
Nei, fy og fy! Litt hensyn kan man vel ta!

Enig...

Kan takke seg selv...

Men hva for en kommentar da...Et barn må ikke på do før det virkelig må på do..Kan ikke forutse det...Duste høne...

At det går ann? blir helt sjokkert[:@]

[>:]Herreguuud for ei dame!!![:@]

Neste gang så lar du han disse i bøtta hennes!

Noen folk er bare bitre og sure. Gi F.. i sånne og vær glad for at du ikke er sånn selv :)

Uhell skjer - verden går videre :)

- Myth -

Tusen takk hele gjengen, for at dere er enige med meg...og skjønner min frustrasjon[:D][:D][:D] Godt å få blåst ut litt her inne[;)] gjør virkelig underverker[;)][;)][;)]

Hva skulle jeg har gjort uten dere?[:D][8|]

Herregud!! Unskyld meg! Det går ikke an og oppføre seg sånn. Voksne folk. Hun hadde virkelig godt av at minsten hadde uhellet på gulvet og hun har bare seg selv og takke! Fysj for ei kjerring!

Ha ha har du vært på Jessheim storsenter i dag kanskje?? Der møtte vi ei mindre hyggelig dame som nektet alle å tisse selv om hun kunvasket damedoen da vi kom[>:] Så jo på hele attituden til dama at hun hadde pms eller en generellt dårlig dag[:D]

Jepp jeg har vært på Jessheim vet du[;)][;)][;)] 

Seriøst [:@][:@][:@]
Stakkars liten - aldri kjekt å ha uhell.. Å når ei sure drittkjerring e skyld i d e d jo endå verre!!!
Sko søren ikkje våre mulig nei grrrr..

Vi har pratet om det i ettertid...og har begge konkludert med at det IKKE var minsten sin skyld...det var den teite vaskedama, som ikke ville flytte på seg[;)] Var jo viktig å få han til å forstå det, for det er som mange av dere sier aldri hyggelig med uhell...tårene rant stakkars...Men alt ble heldigvis bra igjen fort[:)] Nå skal vi straks på butikken å kjøpe lørdagsgodt så dagens hendelser er nok allerede glemt[;)]

Back
Topp