Wembie
Elsker forumet
Kjenner jeg fortsatt er sint...[:@][:@][:@] Minsten og jeg var på et stort senter i sted, og plutselig måtte han tisse...Det er ikke sååå mange toalett på et sånt senter, så det tar en stund å komme frem...Dessverre så var jo to av toalettene opptatt, og det tredje skulle vaskes av ei DRI**KJE*****....Jeg spurte pent om vi kunne få tisse før hu satte igang, for minsten MÅTTE VIRKELIG tisse...Men nei....Vi måtte vente på at de andre ble ledige...dessuten klarte hun å prestere å si at jeg måtte passe på mitt barn, og gå tidligere på do...Jeg bare "UNNSKYLD??" det endte dessverre med at minsten hadde et uhell, så vi kjørte hjem og dusjet...
Ble sjokkert over det kjerringa sa, og ikke minst at hun nektet å slippe oss inn...HALLO??? små barn klarer ikke alltid å holde seg, det handler om skjønn. Det var liksom ikke jeg som absolutt måtte på do....Uhellet havnet jo ut over gulvet også..."hun kunne imdilertid takke seg selv"....Fy F*** at det går an....
Jepp, der var dagens utblåsning fra meg...[;)]
Ble sjokkert over det kjerringa sa, og ikke minst at hun nektet å slippe oss inn...HALLO??? små barn klarer ikke alltid å holde seg, det handler om skjønn. Det var liksom ikke jeg som absolutt måtte på do....Uhellet havnet jo ut over gulvet også..."hun kunne imdilertid takke seg selv"....Fy F*** at det går an....
Jepp, der var dagens utblåsning fra meg...[;)]