ER DET MULIG!!!!

Barbro74

Glad i forumet
Er så sinna så jeg holder på å SPY[:@][:@][:@][:@][:@]

Pappaen min har spart i fond til alle ungene, de får det i dåpsgave og så setter han inn 150 kr hver mnd.

Har reagert på at han eldste min har mye mindre enn de andre, men har tenkt som så at da er det vel noe som har gått dritt, det kan jo skje med slike fond.
Snakket med pappa om det når han har vært hjemme nå, han jobber i utlandet, og vi har nå vært i banken for å se hva som var årsaken til dette.

Det ho dama i banken viste oss gjorde meg så inn i hel***** forbanna!! Her kom ho da å sa at der har JEG og FAREN til D vært å skrevet under og fått pengene overført i 2004!!![&:][&:][&:][&:]

Jeg skjønte INGENTING for pappaen til D og jeg har vært fra hverandre siden 1994. Ho bankdama skrev ut det som stod der og da oppdaget jeg at for det første så var det IKKE min underskrift, ganske lik men ikke lik nok, pappaen hans var det hvertfall heller ikke og for det andre så er tlf nr som stod som kontakmulighet IKKE mitt.

Det viser seg da at det er den nye kona til pappaen som har forfalsket min og pappaens underskrift, lagt inn SITT tlf nr som kontaktnr ved evt spm og i tillegg så har ho utgitt seg for å være MEG ved en anledning når det var bare "fars" underskrift og "mor" var ringt til!!!!! 
Så i løpet av 1 mnd så har ho tømt fondet hans for over 20 tusen kr![:@][:@][:@][:@][:@]  Og så kommer jo rentene for disse 6 åra i tillegg da.

"Greit" at ho har lurt penger ut av meg i alle disse åra, de har vært sammen siden 94 og jeg har ikke tall på hvor mange skolebøker jeg har betalt som D har "mistet", loddbøker som ikke har blitt betalt inn osv osv.... Men å stjele fra SØNNEN min! Hadde jeg hatt ho foran meg så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort[:@][:@][:@]

Har hvertfall vært å anmeldt ho for underslag og identitetstyveri så får vi se hva som skjer. Men det er jo så surt for dette er penger som D skal ha til lappen feks. Har inngått en avtale med pappaen, han ante ikke noe av dette og det så jeg på han at han ikke løy om, men denne avtalen trer ikke i kraft før han er fylt 18 og ikke skal betale bidrag til meg lenger. Da betaler han inn så summen blir dekket opp i stedet. Han får ikke lån pga hennes opplegg med penger, dette er ikke første gang ho er på tynn is ettersom jeg forstår.

Skjønner ikke at folk kan få seg til å gjøre slik jeg?????

Sorry, men måtte bare blåse ut litt[8|]

åå fytti h.... skjønner godt at du er forbanna ja! kjenner jg blir sinn på dine veine..
er det mulig å være så frekk.,.

huff håper hun får seg en skikkelig smell, det fortjener hun!!!

omg!!!! maaakan t frekkhet!! håper hun får seg en smell, å gutten din får pengene sine igjen MED renter!!!

Oj, det var sykt frekt, og veldig slemt av den dama da, for ikke snakke om veldig straffbart! Håper dere for en ordning på det, og hun får straff som fortjent! 

FY FA** [:@][:@]

ORIGINAL: perlis

omg!!!! maaakan t frekkhet!! håper hun får seg en smell, å gutten din får pengene sine igjen MED renter!!!

nei? er det sant??
går d virkelig ann.. :(

Tenk at voksne mennesker kan gjøre sånt!
Og pengene til ett barn! FYSJ! jeg blir kvalm!!

Og jeg som ble dårlig da jeg måtte låne en tusen lapp av pengene kenny har fått, som ligger i en konferlutt (har ikke fått åpna konto enda..) ! Og da la jeg tilbake en tusenlapp samme dag...

trodde ikke folk kunne synke så lavt!!!

Ja dessverre så er det sant, begynner å synke inn her også..... Ho har gjort mye rart opp gjennom åra, men det har vært mot MEG og det takler jeg, men når ho går på sønnen min da er det nok[:@]

Så nå er det lagt inn anmeldelse både på hans vegne og på at ho har stjålet min identitet. Håper en gang for alle at ho får straff for ho har visst drevet å mikset og trikset før også, men da har ho "sluppet" unna med å betale tilbake. Jeg vet at ho ikke har mulighet til det nå for de måtte selge unna huset pga henne så.....

Det jeg er litt spent på også er om ho har tatt konfirmasjonspengene han fikk hos sin far også. Har bedt eksen sjekke opp i dette for han fikk like rundt 10 tusen der. Fikk nesten samme summen her, men der står resten på sperret konto til han når han blir 18. Han valgte å kjøpe seg en pc for noen av pengene, men resten er til sparing som jeg sa.

Fy F[:@]
Dette er jo svindel og identitetstyveri. Godt du har anmeldt det, håper hun får sin straff.

herregud for ett patetisk menneske!!kan ikke fortå at det er mulig og hadde jeg vært deg så skulle hun ihvertfall fått vite hvor landet låg!

omg, er det virkelig mulig ? for ei dritt kjerring. Ble helt sjokka når jeg leste dette innlegget jeg Trodde faktisk kje voksne personer kunne gjøre noe sånt

FY F... så utrolig simpelt og dårlig gjort! Som du sier: ER DET MULIG!!Håper virkelig hun får en straff som virkelig svir!

Fy F... [:@][:@][:@] Kjenner jeg blir helt varm i hode på dine vegne!!!
For ett dass av et kvinnfolk altså.. Håper hun får en syk smell hun IKKE
kan vri seg unna, har så vondt av deg som fant ut at hun har "vært" deg å tatt
penger av sønnen din [:@][:@][:@][:@][:@] Makan til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter!!!

FYSj[:'(] For ett grusomt menneske! At det går an!!! [:@] Håper virkelig hun får straff!!!

Fy f*** så utrolig kvalmende og patetisk!!!
Forstår ikke hvordan noen mennesker kan være så syke i hodet at de gjør slike ting!![:@]

ENIG i alt som står over! [:@][:@]

BRA at du anmeldte dette!

Back
Topp