er det mulig xD *bilde*

Mamma2010og2014

Glad i forumet
i dag har jeg vasket heløe stua fra hjørne til hjørne.. dratt ut alt får å få alt heeelt rent :P da jeg veltet opp sofaen min i dag så jeg at det var en glidlås under :/ skjønte ikke en dritt hvorfor det skulle være det.. åpnet å så JODA DER VET DERE.. DET lå BENENE til mion kjære sofa som jeg har hatt i over 1 år å aldri skjønt hvorfor jeg ikke fikk ben til den :P

er syykt uvant at sofaen er så høy oppe nå :P har alltid hatt den lav nå får de benene var vertfall 2-3 cm høye :P

jaja kan ikke gjøre annet en å le jeg [:D]

vil vise dere stua min :D så håper jeg får dette til :P

så sant så sant :P
men har så lyst å legge ved et bilde av min flotte stue til dere :P men kommer bare at det er for stort! hvor kan jeg gjøre det mindre ?

hehe... last det opp i imageshack.com (?) og sett bildet til 320x ett-eller-annet, og bruk "direct link" . lim den inn her, merk linken og klikk på "image " over her...

Jeg skal også titte under sofan vår i dag! For den står også rett på golvet uten ben. Tror ikke det skal være ben til den da men [8D]

Da ler jeg meg i hjel...... [:D][:D][:D]
Skyn deg, dette vil jeg høre enden på! HAHA!!!

ORIGINAL: BølleBella

Jeg skal også titte under sofan vår i dag! For den står også rett på golvet uten ben. Tror ikke det skal være ben til den da men [8D]

ORIGINAL: BølleBella

er den fra jysk ? vet det er none her inne som har samme sofa som meg å så ikke no ben på den heller :P
om det var du som hadde samme som meg så er det en glidlås under sofan å inne der på begge ligger det en svar klump inni sånn smell poser å DER er benene :D

Hehehehe... Fort gjort. [:D]

Jeg skal titte nå straks! Har bare glemt det[:D][:D]

Back
Topp