Er det mulig? Tydeligvis...

Trollemor86

Flørter med forumet
Kan ikke fatte å begripe at jeg kjenner at bekkenet allerede er i ulage har 2 krevende jobber å er eldre denne gangen enn det jeg var med de to andre, men likevell (?)
Kjenner det ikke hver dag men om.dagen har vært krevende på jobb så kjenner jeg det.
Har hatt bekkenløsning med begge mine men på forskjellige tidspunkt i svangerskapet.
Med første så kom det i måned 4
Med nr 2 så kom det ikke før i måned 7 (men jobbet ikke i den perioden)
Skal snakke med legen om dette når jeg skal inn på konroll i begynnelsen av februar.
Noen andre ? Er jo ikke mere en 6+2 liksom så trodde ikke det var mulig.

(Sniker)
Jeg fikk det som første symptom i uke 3, så det er mulig ja. :/
Få henvisning til fysioterapeut så fort som mulig. God bedring! <3

Ja, jeg kjenner bekkenet godt allerede, spesielt om jeg har vært veldig aktiv i løpet av dagen. Jeg er 6+2 idag, og kjenner at jeg gruer meg ekstremt til det starter for fult! Var helt jævlig med de 2 andre.. [emoji17]

Ja, jeg kjenner bekkenet godt allerede, spesielt om jeg har vært veldig aktiv i løpet av dagen. Jeg er 6+2 idag, og kjenner at jeg gruer meg ekstremt til det starter for fult! Var helt jævlig med de 2 andre.. [emoji17]

Jeg kjenner også på den følelsen.. gruer meg til det virkelig setter i gang, da er det fremm med krykker og dårlig nattesøvn å rulle ut av senga.
Har gått til både fysio og kiropraktikk med de to andre uten hell.. så ser ikke helt for meg at det skal hjelpe meg noe spess denne gangen heller :sour:
Ikke for å være kjempe negativ her men velger heller å være realistisk å forberede seg på et helvette å heller bli posetivt overasket om det ikke blir så ille :angelic:
Men godtvman kan syte litt her inne for her sitter vi i samma båt stort sett alle mann ;)

Jeg kjenner også på den følelsen.. gruer meg til det virkelig setter i gang, da er det fremm med krykker og dårlig nattesøvn å rulle ut av senga.
Har gått til både fysio og kiropraktikk med de to andre uten hell.. så ser ikke helt for meg at det skal hjelpe meg noe spess denne gangen heller :sour:
Ikke for å være kjempe negativ her men velger heller å være realistisk å forberede seg på et helvette å heller bli posetivt overasket om det ikke blir så ille :angelic:
Men godtvman kan syte litt her inne for her sitter vi i samma båt stort sett alle mann ;)
Rulle ut av senga høres kjent ut! Mye bedre å bare forberede seg på det verste, da et man vært fall forberedt.
Var hos fysio med nr.2, men hun kunne ikke hjelpe før 6 mnd etter fødselen om det enda var vondt, så ser ikke at det er vits å dra dit igjen. Heldigvis har plagene forsvunnet samme dagen som fødselen har startet.

Kan ikke fatte å begripe at jeg kjenner at bekkenet allerede er i ulage har 2 krevende jobber å er eldre denne gangen enn det jeg var med de to andre, men likevell (?)
Kjenner det ikke hver dag men om.dagen har vært krevende på jobb så kjenner jeg det.
Har hatt bekkenløsning med begge mine men på forskjellige tidspunkt i svangerskapet.
Med første så kom det i måned 4
Med nr 2 så kom det ikke før i måned 7 (men jobbet ikke i den perioden)
Skal snakke med legen om dette når jeg skal inn på konroll i begynnelsen av februar.
Noen andre ? Er jo ikke mere en 6+2 liksom så trodde ikke det var mulig.

Sniker fra mars.
Dessverre er det mulig å få bekkenløsning så tidlig.. jeg har hatt det siden uke 7:( Det er pga hormoner når det kommer så tidlig. Anbefaler deg å prøve akupunktur. Det har ihvertfall hjulpet meg. Lykke til!

Sniker fra mars.
Dessverre er det mulig å få bekkenløsning så tidlig.. jeg har hatt det siden uke 7:( Det er pga hormoner når det kommer så tidlig. Anbefaler deg å prøve akupunktur. Det har ihvertfall hjulpet meg. Lykke til!

Akupunktur har jeg ikke prøvd før men det kan jeg jo prøve , øyner håp i horisonten :smiley-angelic003
Tusen takk

Akupunktur vil dessverre ikke gjøre noe, men fysioterapi kan hindre det i å bli kronisk. Kronisk bekkenløsning er et helvete, så dra for guds skyld og få behandling. <3

Akupunktur vil dessverre ikke gjøre noe, men fysioterapi kan hindre det i å bli kronisk. Kronisk bekkenløsning er et helvete, så dra for guds skyld og få behandling. <3
Da har fysioterapeuter i Norge forskjellig utdanning. Hun jeg var hos i graviditeten med bekkenløsning fra helvetet sa at hun kunne ikke hjelpe, var ingenting å gjøre med det. Hadde jeg plager etter fødsel så kunne jeg komme tilbake for behandling.

Jeg har vært under behandling med begge mine før å jeg syns ikke at det hjalp noe jeg var heller i værre form etter behandlinger.
Men bekkenet ble helt fint med en gang begge to var ute.
Men selvfølgelig man kan jo gi det en ny sjangs, skal snakke med legen å få henvisning til fysio.
Jeg hadde håpet at jeg kunne jobbe lengst mulig men det begynner å se mørkt ut for det.
Men der igjen så er ikke jobben allt her i denne verden.

Da har fysioterapeuter i Norge forskjellig utdanning. Hun jeg var hos i graviditeten med bekkenløsning fra helvetet sa at hun kunne ikke hjelpe, var ingenting å gjøre med det. Hadde jeg plager etter fødsel så kunne jeg komme tilbake for behandling.

De fleste kan gjøre noe, om så bare å sikre bevegelse og styrke muskulaturen. Rart at hun ikke ville/kunne hjelpe med det.
Jeg satt i rullestol mot slutten, og uten fysioterapien hadde jeg havnet der mye tidligere.

De fleste kan gjøre noe, om så bare å sikre bevegelse og styrke muskulaturen. Rart at hun ikke ville/kunne hjelpe med det.
Jeg satt i rullestol mot slutten, og uten fysioterapien hadde jeg havnet der mye tidligere.

Å hjelpes :nailbiting:
Jeg har aldri kommet så langt men har måtte hompe rundt på krykker det lille jeg var mobil.

Jeg synes i hverfall det har hjulpet veldig med akupukur og derfor anbefalte jeg det videre. Fysio hjalp ikke for meg.

Her ble jeg sykemeldt 50 prosent 4+3 grunnet bekkenet. Førstegangs. 11+2 idag..

Har hørt om flere som har fått tidlig bekkenløsning når de har hatt det før

Da var det avslapning du trengte, og ikke trening/behandling. :)
Det er behandling jeg trenger for det er så ille at jeg går ned krykker. Så kan ikke si at det er avslapning jeg trenger da. Går dit hver uke. Gjør jeg ikke det så kan jeg la være å prøve å bevege meg. Akupunktur er det mange som undervurderer, men jeg har i hvertfall sett effekten av det. Så kan hver enkelt bestemme selv hva de vil tro og mene.

Her kom det og myyye tidligere denne gang. Men kun noen kvelder innimellom etter lange dager med mye gåing/ståing. Og det kom vel i uke 27 med forrige og uke 5 nå..

Back
Topp