Er det mulig sier jeg bare.....

x1x*Vibeke*Gravid*

Forelsket i forumet
Satt på vente rommet og ventet på å komme inn til legen, så plutselig fikk jeg så store smerter at jeg ble kvalm og holdt på å kaste opp........
Jada det var den j......... TR som kom...... [:(]
Og jeg som hadde ett så stort håp om at spira endelig hadde festet seg,men neida....
Jeg er så lei meg nå.Visste jeg kom til å bli skuffet når jeg fikk negativ test,men trodde jo ikke at mensen skulle komme der jeg satt.... [:@]

Jaja da er det bare å prøve igjen neste pp...... [:(]

Men legen likte ikke at jeg hadde menssmerter i 14 dager,uten å ha mensen.så skjer det igjen så får jeg full undersøkselse på sykehuset,
og da sjekker de eggledere osv osv.... Glad for det da ihvertfall[;)]

Men masse lykke til til dere snupper.
Krysser fingrene for dere og håper det er spirer i dere alle...[;)]

Ja er veldig glad for hun tar ting seriøst...
Er jo ikke normalt å ha det slikt.Jeg har stort sett hatt stabil syklus også,så noe har forstyret eggløsningen og mensen,men hun visste ikke hva.så skjer det neste mnd og så får jeg time med engang,bga kan være noe galt.
Men jeg får prøve å tenke positivt...

Har verdens beste samboer,og tenke at babyen kommer til oss når den er klar [:)]
skal stå hardt på neste pp ja...... [;)]

Det er sant [:)]

ja H*n kommer når den er klar for det [;)]

Åsjdah... så trist... .[:(] Håper virkelig det klaffer for deg neste PP. Godt å se legen tok deg på alvord da - ang menssmertene - og at du evt blir fulgt opp videre! Gode ønsker til deg!

[:)]

ORIGINAL: ^Elise^

Åsjdah... så trist... .[:(] Håper virkelig det klaffer for deg neste PP. Godt å se legen tok deg på alvord da - ang menssmertene - og at du evt blir fulgt opp videre! Gode ønsker til deg!

[:)]

Krysser fingre og tær for at det klaffer din neste pp[:)]

uff så trist da! [:(] dumme dumme TR!!!!
sender deg en trøsteklem!
håpe spiren setter seg neste pp!

ORIGINAL: mildi

uff så trist da! [:(] dumme dumme TR!!!!
sender deg en trøsteklem!
håpe spiren setter seg neste pp!

sign!

Tusen takk for det jenter, trøsteklemmer hjelper [:)] 

Ja vi satser på juli barn happygirl84 [;)]

Bare gleder meg til å bli ferdig med tr nå,det er så kjipt å ha det...hehe
Men er veldig glad for legen tok meg på alvor, hun er kjempe grei å vi satt å diskuterte alt annet og vi...[:D] Har gått hos henne i 6år, og når jeg er hos henne er jeg der alltid 20-30min ca,hehe så vi snakker da om alt mulig rart.Så glad jeg har en slik lege,hun kjenner meg godt.[:D]

Tusen takk igjen dere snupper.Glad for at jeg har dere å dele mine følelser og tan

masse lykke til neste pp da snuppa. juli er en bra mnd å få barn! [:D]

Tusen takk for trøsteklemmene jenter, de hjelper masse [:)]

Ja den tr er dum...håper uka går fort,liker ikke å ha den...hehe [:D]
Men vi satset på Juli baby happygirl84 [;)]

Jeg er veldig glad for at legen min tok meg på alvor.
Hun kjenner meg kjempe godt,og hun kunne nesten hvert venninna mi...hehe Når jeg er der er jeg der ca 20-35min ca, og da snakker vi om alt mulig rart...så det er bra.gått hos henne i ca 6-7år... [:D]

Men håper jeg slipper å oppleve det samme igjen,var kjipt å ha store mens smerter når den ikke dukket opp...[8|]

Men nå er den her,og fredagen neste uke skal jeg be den dra til der peppern gror...hihi kansje den holder seg borte da[:D]

Så vil jeg bare si :

Tusen takk alle snupper,jeg er så glad jeg kan gå inn hit å dele mine tanker og følelser med dere [:D] Det hjelper masse å ha noen som forstår hva man mener og tenker [:)]

Takk takk [:D]

ja, er godt å ha snuppene på BV å klage litt til [:)] det vet jeg alt om. godt med noen som forstår! [:)]

Huff..er lei på dine vegne! Bra du har en lege som tar deg alvorlig i det minste!
Ønsker deg MASSE lykke til med neste pp![:)]

Back
Topp