Er det mulig!? samme som mai09

Nahemah

Elsker forumet
Da har jeg kranglet med pappan til Sebastian igjen. Han bare plutselig kommer på døra her kl 7.30.
Og Sebastian sa ingenting til han så da spurte han "er det noe galt med deg eller, du er jo helt stum..."
Er det rart at han ikke har lyst til å si noe når han er vandt til at pappa kjefter hele tiden liksom? Sebastian kommer til meg og sier at Pappa bare kjefter på deg hele tiden han, og det er ikke lov. En unge på 3 år skal ikke trenge å oppleve sånt synes jeg da.

Jeg har vært på møte hos familivernkontoret pga situasjonen og lagt det frem sånn som det er at han er bare interessert i å krangle, (er ikke bare meg han krangler med, han har ikke noe kontakt med familien sin engang siden de er lei) den psykiske tilstanden hans og at han ikke tar medisiner, og at jeg har misstanke om at han ruser seg siden han har rare øyne og ansiktsutrykk hver gang jeg ser han. Og de sa at ut i fra det at hvis jeg lar han ha sønnen sin sånn som ting er nå går det på min omsorgsevne for ingen med vett i hodet setter barnet sitt hos en med psykiske problemer og rusproblemer...
Og når jeg sier dette til han så kommer han med utsagn om at han ikke skjønner hva jeg snakker om, for han ruser seg ikke osv...Og da sa jeg til han at hvis han har lyst til å ha kontakt med sønnen sin kan han selv ta kontakt med familivernkontoret og ta det derfra, men nei det gidder han ikke. Så sorry men da er det ikke mitt problem.

Jeg kommer selvfølgelig til å skjerme sønnen min mest mulig for dette. Men det er faen ikke lett når pappaen hans bare plutselig står på døra her og forventer at alt er greit.

Siden han ikke har noe sted å bo så har han ting nede i kjelleren her også har han noen småting som tallerkner glass osv...Og istad vrengte han av seg at han kommer å henter alle tingene sine på torsdag og forventer at alt skal stå klart til da!! Gud så frekk det går an å bli. Ikke nok med at jeg har vært snill og lånt han plass til tingene hans så han ikke trenger å kaste de, men jeg skal liksom pakke sammen for han og...? Og jeg sa til han at det kan du virkelig tro at jeg gidder. Og da skulle han plutselig ha med seg en salt og pepperkvern som er hans og en ussel klokke på veggen også tok han faenmeg snømåka mi som jeg har betalt for...Ikke barnslig i det hele tatt nei.

Sorry at jeg plager dere med dette men må bare få det ut...

dytt *vil ha oppmerksomhet*

Vet ikke helt hva jeg skal si igrunn.Er jo forferdelig at sønnen din ikke tør å snakke til pappan.Aldri om jeg hadde sendt min der noengang igjen.

Ville latt kontakten gå via folk som kan dette(husker ikke hva de heter,men de som har meklinger osv)

Ang tingene hans,jeg hadde pakka di og satt de fint på trappa[:)]

ORIGINAL: Skjønningene**

Stor klem til deg [&o]

Uff, sign.

Husker han godt, fra dere var sammen (utfra bilder og slikt) trodde ikke han kunne være slik[&:]

masse trøstekoz

ORIGINAL: GuttasMamma!

Vet ikke helt hva jeg skal si igrunn.Er jo forferdelig at sønnen din ikke tør å snakke til pappan.Aldri om jeg hadde sendt min der noengang igjen.

Ville latt kontakten gå via folk som kan dette(husker ikke hva de heter,men de som har meklinger osv)

Ang tingene hans,jeg hadde pakka di og satt de fint på trappa[:)]
Er akkurat det jeg gjør, familievernkontoret heter de.[:)]

ORIGINAL: BaileysTøsa

Stor klem til deg [&o]

Uff, sign.

Husker han godt, fra dere var sammen (utfra bilder og slikt) trodde ikke han kunne være slik[&:]

masse trøstekoz
Trodde ikke det jeg heller, men han er ikke til å kjenne igjen.

ORIGINAL: Løveunge05

Er det mulig da... Hadde flyttet til hemmelig adresse jeg.. Fått doble låser på dørene med kikkhull og skrudd av ringeklokka hvis han stod utenfor, så kunne han bare stå der!

Håper han ikke får samvær med barnet..

*trøsteklem*

Vi har faktisk tenkt på å bare flytte flere ganger, men det skal jo egentlig ikke være nødvendig å flytte pga at han har et problem.

årh så iriterende!kan han ikke oppføre seg pga gutten deres da?får han ikke nok glede av å ha han så han slipper å kjefte hele tiden?

at sånne "fille ting"ikke kan legges til siden når det er barn i bilde synsjeg er kjempe synd[:@](snakker om oppførselen hans altså[;)])

Lykke til videre.[:)]

det blir bare for teit når voksen folk ikke kan oppføre seg, spessielt når det er barn til stede,det er jo tross alt ganske viktigt for barnet at foreldre ikke krangler når det er til stede..høres helt sykt ut at han ikke kan ta hensyn til det.eller i d hele tatt inse probleme sitt..men d kan vel ta en go del år,mange som oppfører seg som di er i puberteten i mange år før di selv ser probleme sitt..vet om et par sånne mannfolk,får dem ikke viljen sin så oppfører dem seg som "barn"

håper det ordner seg for deg og sønnen så han slipper og plage dere..kan ikke familievernkontoret eller noen bestemme at han må ta medisiner vist han skal få se sin sønn?ser du skriver han ikke har tatt dem så..
vist han virkeligt vil se sønnen sin så gjør han noe med tilstanden sin.
*trøsteklem*

ORIGINAL: BaileysTøsa

Stor klem til deg [&o]

Uff, sign.

masse trøstekoz

Nei dæven altså!
Har ikke lest alle svarene du har fått, men hadde jeg vært i dine sko hadde jeg jaggu vært bitch nok til å hive all driten hans uttafor huset, og slengt en presenning over, bare for å være litt kul med ham.
Men å pakke det for ham og...? *Brøler av latter*
Skal HAN se ungen, bør han rydde opp seg selv litt ja. og leve med at all kontakt med ungen skjer under tilsyn i mellomtida. Han trur da vel ikke at en mor sjanser med ungen sin på noen måte?!
har selv hatt en mildt sagt ustabil far så jeg setter meg fort på bakbeina om det er noe.

ORIGINAL: Doodlepoof

det blir bare for teit når voksen folk ikke kan oppføre seg, spessielt når det er barn til stede,det er jo tross alt ganske viktigt for barnet at foreldre ikke krangler når det er til stede..høres helt sykt ut at han ikke kan ta hensyn til det.eller i d hele tatt inse probleme sitt..men d kan vel ta en go del år,mange som oppfører seg som di er i puberteten i mange år før di selv ser probleme sitt..vet om et par sånne mannfolk,får dem ikke viljen sin så oppfører dem seg som "barn"

håper det ordner seg for deg og sønnen så han slipper og plage dere..kan ikke familievernkontoret eller noen bestemme at han må ta medisiner vist han skal få se sin sønn?ser du skriver han ikke har tatt dem så..
vist han virkeligt vil se sønnen sin så gjør han noe med tilstanden sin.
*trøsteklem*
Siden han ikke har noe samvær med sønnen sin kan ikke familivernkontoret hjelpe med noe.

ORIGINAL: ~Maddy~

herregud for en dust![:@] syntes synd på deg jeg,goklem[:)]

Back
Topp