er det mulig?! :P

Heidi10+12

Gift med forumet
var hos bestemor i dag, og da fik jeg roastbiff, spekemat og eggerøre til lunsj. for hu veit hvor gald jeg er i det.. tenkte jo ikke over at jeg burde holde meg unna det nå da.. så jeg spiste jo som bare det! 

huff.. er så kjedelig og måtte tenke over alt man kan og ikke kan spise!  

Er mye godt man må holde seg unna ja! :/ Derfor jeg vil si det til familien før vi skal på ferie dit så de vet hvorfor jeg ikke spiser ting som jeg ellers elsker :p

Huff, fort gjort! Er helt lik selv, sendte mannen avgårde til butikken med handleliste hvor det stod spekemat, røkelaks o.l. Gledet meg til lunsj, men det først mannen sier når han kommer hjem og jeg legger i kjøleskapet er "Men du, kan du spise alt dette her da?"

Tuller ikke om  jeg påstår at jeg nesten fikk tårer i øynene grunnet ren hjertesorg :p

Håper du koste deg med måltidet iallefall! Snille bestemoren din som ordnet med god mat til deg :-)

Hehe, jeg glemmer også at jeg er gravid.. Gjett hva jeg gjorde i går da? Malte meg inn med selvbruning! Tenkte meg ikke helt om der gitt :P

FrustrertFrøken skrev:
Hehe, jeg glemmer også at jeg er gravid.. Gjett hva jeg gjorde i går da? Malte meg inn med selvbruning! Tenkte meg ikke helt om der gitt :P

Har selvbruning noe å si? :P Aldri hørt før.

Knerten* skrev:

FrustrertFrøken skrev:

Har selvbruning noe å si? :P Aldri hørt før.

Hehe, nei, det har vell ikke sånn veldig mye å si, men man skal vell helst holde seg unna har jeg hørt :) Siden man ikke er helt sikker på om det kan være noe rart i det..

godt et er flere som "glemmer" at de er gravide innimellom da!
skal til danmark men mamma,pappa og søster`n om noen uker.. hadde jo tenkt og vente med og si no.. men må nok fortelle det da..

Er fort gjort å gjøre en bommert. Er jo så utrolig mye vi skal holde oss unna. Selv savner jeg aller mest rødvin, men det er så forbudt at det er helt umulig å glemme. Kanskje like greit ;-)

Back
Topp