Er det mulig... *oppdatert*

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Nå har det skjedd noe som ikke er noe koselig! Ranveigl har ikke sendt pakke til sin hemmeligevenn, hun svarer heller ikke på PM, E POST ELLER MELDING PÅ MOBILEN! Jeg er at hun leser PM jeg sender henne!!

Nå har jeg pratet med andre som har hatt hemmeligvenn runder, der hun har meldt seg på da. Og det har vært tull med henne der også! Så tror nokk ikke dette er en missforståelse nei... Men om det skulle være det så kan hun allefall svare meg på meld osv.... Hun holder jo til på en del forum, så håper ikke det skjer på noen av de andre forumene også :/:/...

Jeg vet ikke hvem hu er engang, skulle ikke vi som har vært fast inventar her få være med på hemmelig venn?
Hvem skulle hun sende til, og hvem fikk hun ifra?

November er jo ikke slutt ennå, når hadde hennes HV bursdag?
Kan jo være hun er forsinka eller posten er forsinka[8|]

ORIGINAL: lissik

Hennes hemmelige venn har sikkert hatt bursdag siden det etterlyses nå [:)]

ORIGINAL: Fabrina

Hennes hemmelige venn har sikkert hatt bursdag siden det etterlyses nå [:)]

Ja det skjønner jeg[;)] Men tenkte på hvor lenge det var siden bursdagen, om det er mulig den bare er forsinka.... Hvis det var en uke eller noe sånt[:)]

tviler, hun unngår jo all kontakt, svarer ikke på NOEN av PM eller trådene... og hun har vært pålogga når jeg har sendt dem osv...

så dårlig gjort da[:@][:@]
slike mennesker er bare så himmla irriterende..
derfor bør dere bare ha de gode faste med neste gang..
jeg har enda ikke vert med nettopp på grunn av at det enda er slike som ranveigl her[:'(]

ORIGINAL: Fabrina

Jeg vet ikke hvem hu er engang, skulle ikke vi som har vært fast inventar her få være med på hemmelig venn?
Hvem skulle hun sende til, og hvem fikk hun ifra?

Aldri hørt om henne jeg heller [8|]

Hvem i allverden er det ?[8|] Aldri sett det nicket der før..

ORIGINAL: tullemor_86

så dårlig gjort da[:@][:@]
slike mennesker er bare så himmla irriterende..
derfor bør dere bare ha de gode faste med neste gang..
jeg har enda ikke vert med nettopp på grunn av at det enda er slike som ranveigl her[:'(]

ORIGINAL: Mari87

Er ikke det hun som fødte en veldig prematur som i uke 28? Hun har bare vært her noen mnd tror jeg!

Huff, skikkelig tragisk. Skal man være med på hemmelig venn må man sende pakke også, og hvis litt forsinka så: GI BESKJED[:@][:'(][:@]

ORIGINAL: Bibbii

ORIGINAL: Mari87

Er ikke det hun som fødte en veldig prematur som i uke 28? Hun har bare vært her noen mnd tror jeg!

Jo det er hun

irriterende..skulle tro hun bare er ute etter å lage bråk siden hun ungår all kontakt[:'(]

ORIGINAL: sommerlady

irriterende..skulle tro hun bare er ute etter å lage bråk siden hun ungår all kontakt[:'(]

Tråden er hvertfall borte på mars`10 nå! Fått tak i henne? Blir så lei meg på lille Tom Arilds vegne, var jo han gaven var til[&:] Skikkelig dårlig gjort av henne.

Back
Topp