Vi skal leie ut leilighet..
Og det er jo bare helt sinnsykt..
Har aldri vært borti at det har vært sånn her før..
Nå var det ei som skulle komme hit på visning kl 21....
Hun hadde ringt i helga, og jeg ringte henne opp igjen mandagskvelden...
Da var hun bare helt fjern.. Virka skikkelig uintresert, virka som jeg prøvde å prakka på hu leiligheta..
(Og det trenger jeg virkelig ikke, for det er plenty som har ringt på den, og alle som har sett den vil ha den).
Jeg spurte om hun var int i å kikke på leiligheten..
Da sier hun at det ville hun gjerne..
Spurte henne når det passet..
Da var hun bare helt rar og sa ingen ting [8|]
Så jeg sa at hva med onsdag eller torsdag på kvelden?
"Ja, snakkes da"! Sa hun bare... ØØØH... [&:] (Hva med tidspunkt og hvilken dag)?!.....
Så da sa jeg at dette var det ikke noe poeng med visning, siden hun virka så usikker på alt.
Sa hadet og la på...
Så ringte hun opp igjen til samboer i dag.. Akkurat som hun ikke hadde ringt på leiligheta før..
Han hørte bare at hun het Anne.. Avtalte visning i dag kl 21..
Så går jeg inn å ser på tlf nr, og finner ut at det er denne personen jeg har avvist!
Men greit nok.. Vi skal ha visning.. Gir henne en sjanse til ihvertfall..
Kan jo hende hun hadde en dårlig dag, og jeg ringte jo litt sent....
Så ringer hun opp igjen nå.. Lurer på om det er greit at hun kommer om en halv time..
Jeg sier at det er helt i orden. Hun lurer på hvor huset ligger, begynner å forklare.
Da avbryter hun meg nesten med en gang og sier, nja, nei, jada. også legger hun bare på! [8|][:@]
Så jeg ringer opp igjen og sier at det ikke er noen vits at hun kommer, for hun er ikke int til å få leie uansett!
Når hun bare legger på tlf og ikke klarer å oppføre seg, så er vi ikke int i at hun skal leie..
Så sier hun at hun står på en bensinstasjon og venter på taxi, og at hun var kjempe int i å leie leiligheta [8|]
Da var hun plutselig kjempe koselig..
Mente at hun ikke hadde slengt på røret heller.. Det fikk meg jo også til å virkelig lure...
Sa bare at det trengte hun ikke, for her ble det ingen visning....
Pleier ikke å være sånn jeg altså.. Men jeg sier ifra når det er slike ting!
Haff.. blir helt satt ut jeg.. at det går ann å være så frekk [:-]
Virka nesten som hun hadde 2 personligheter..
Skikkelig koselig det ene minuttet, og frekk og fjern det neste.. Kan jo ikke ha noen sånne til å leie!
hjelpe meg..
Og det er jo bare helt sinnsykt..
Har aldri vært borti at det har vært sånn her før..
Nå var det ei som skulle komme hit på visning kl 21....
Hun hadde ringt i helga, og jeg ringte henne opp igjen mandagskvelden...
Da var hun bare helt fjern.. Virka skikkelig uintresert, virka som jeg prøvde å prakka på hu leiligheta..
(Og det trenger jeg virkelig ikke, for det er plenty som har ringt på den, og alle som har sett den vil ha den).
Jeg spurte om hun var int i å kikke på leiligheten..
Da sier hun at det ville hun gjerne..
Spurte henne når det passet..
Da var hun bare helt rar og sa ingen ting [8|]
Så jeg sa at hva med onsdag eller torsdag på kvelden?
"Ja, snakkes da"! Sa hun bare... ØØØH... [&:] (Hva med tidspunkt og hvilken dag)?!.....
Så da sa jeg at dette var det ikke noe poeng med visning, siden hun virka så usikker på alt.
Sa hadet og la på...
Så ringte hun opp igjen til samboer i dag.. Akkurat som hun ikke hadde ringt på leiligheta før..
Han hørte bare at hun het Anne.. Avtalte visning i dag kl 21..
Så går jeg inn å ser på tlf nr, og finner ut at det er denne personen jeg har avvist!
Men greit nok.. Vi skal ha visning.. Gir henne en sjanse til ihvertfall..
Kan jo hende hun hadde en dårlig dag, og jeg ringte jo litt sent....
Så ringer hun opp igjen nå.. Lurer på om det er greit at hun kommer om en halv time..
Jeg sier at det er helt i orden. Hun lurer på hvor huset ligger, begynner å forklare.
Da avbryter hun meg nesten med en gang og sier, nja, nei, jada. også legger hun bare på! [8|][:@]
Så jeg ringer opp igjen og sier at det ikke er noen vits at hun kommer, for hun er ikke int til å få leie uansett!
Når hun bare legger på tlf og ikke klarer å oppføre seg, så er vi ikke int i at hun skal leie..
Så sier hun at hun står på en bensinstasjon og venter på taxi, og at hun var kjempe int i å leie leiligheta [8|]
Da var hun plutselig kjempe koselig..
Mente at hun ikke hadde slengt på røret heller.. Det fikk meg jo også til å virkelig lure...
Sa bare at det trengte hun ikke, for her ble det ingen visning....
Pleier ikke å være sånn jeg altså.. Men jeg sier ifra når det er slike ting!
Haff.. blir helt satt ut jeg.. at det går ann å være så frekk [:-]
Virka nesten som hun hadde 2 personligheter..
Skikkelig koselig det ene minuttet, og frekk og fjern det neste.. Kan jo ikke ha noen sånne til å leie!
hjelpe meg..