Er det mulig?! :-D

Toneliza

Elsker forumet
I dag skulle vi fortelle brødrene til mannen min at vi venter barn, så vi tok en telefon til den ene først. Det viste seg at DE også ventet barn -i september!!
Så ringte vi den andre og det er nesten for utrolig til å være sant, men de skal ha barn -i august/september!!
Ha ha!! Hva er oddsen liksom?? Tre brødre som skal ha barn innenfor 2-3 måneder!?

Så morro :) Tenk så fine leke kamerater de kan bli :)

O-hoy, det blir litt av en babybooom hos dere daKjempestas da!

De bor dessverre på en annen kant av landet, men det blir kjempestas når vi drar sammen  på sommerferie hos besteforeldrene da :-D

4hjerter skrev:

Ja, tre nye barnebarn i en fei! ;-D

Frøken Muffin skrev:
O-hoy, det blir litt av en babybooom hos dere daKjempestas da!

Joda det er mulig! I 2010 fikk broren min i juli, jeg i sept og broren min i okt. I 2012 har søstra mi termin i juli/august, jeg og broren min begge i okt;) kjempe morsomt for barna:)

Det er vanskelig å tro på tilfeldigheter når slikt skjer! :-D 

MissAske skrev:
Joda det er mulig! I 2010 fikk broren min i juli, jeg i sept og broren min i okt. I 2012 har søstra mi termin i juli/august, jeg og broren min begge i okt;) kjempe morsomt for barna:)

Koselig:D !Ganske utrolig egentli ga:)

Det er utrolig kjekt med 3 tette. Når jeg fikk gutten min. fikk først den eine søstera mi. 14 dager etterpå fikk jeg og 9 uker etter meg fikk hu andre søstera mi:) 2 gutter å ei jente. Kjempe kjekt ;) ingen viste om hverandre når vi ble gravide;p

Så utrolig gøy!!!  Superstas... Og gratulerer med tantebarn på vei :0)

Så artig

Situasjonen er kjent. Vi fikk melding fra min svigerinde for 1 uke siden med ultralydbilde. I helgen sende vi en tutt over til Oslo. Lurer på om hun tar hintet om at vi også har en på vei. Det skal legges til at min svigerinde har den terminen jeg skulle hatt når det resulterte i SA. I tillegg har ei av bestevenninene mine termin den samme datoen som min svigerinde. Så her blir det også babyer nok for en liten stund. Men alle er hjertlig velkomen.

I 2008 var alle vi kjente gravide fra april til oktober kom det babyer hver mnd. Innenfor familien var det søstra til sambo fikk 17 mai , søskenbarnet hans 13 Juni og vi 17 oktober så da fikk alle 3 barnebarna barn samme året med 5 mnd imellom elste og yngste :)

Ha ha! Dette var visst et vanligere fenomen enn jeg trodde 

4hjerter skrev:

Ca 5 mnd etter at jeg ble gravid sist ble svigersøs gravid også :) 
Så foreldrene til gubben gikk fra 0 barnebarn til 2 barnebarn på 5 mnd :) Veldig kjekt at de har noen å leke med... 

Så gøy da:-D

hihi, så utrolig gøy! 3 jenvngamle søskenbarn :)

Krysser fingrene for at det går bra med alle 3! 
emoticon

*Flaxloddet* skrev:
hihi, så utrolig gøy! 3 jenvngamle søskenbarn :)

Back
Topp