Er det mulig å være så trøtt?!

farmerswife

Andre møte med forumet
Flere enn meg som er zombier for tida? Jeg er jo helt fjern! Er så trøtt at jeg nesten sovner når jeg blunker, energien er som sugd ut av kroppen, og jeg føler meg som i en boble. Ganske frustrerende. 
Jeg var nok sånn med mine to døtre også, men kan ikke huske at det var så sterkt. 
Flere som har det sånn?

Er forresten 6+0 imorra.

Zzzzzzz.

Begynner å merke at jeg er trøtt, men det er ikke det verste. Hukommelsen min er jo helt ute å kjøre, sliter innimellom med å feks huske navn på folk jeg kjenner godt. Det er slitsomt..

Ja, det er mulig! Jeg går også rundt i halvsøvne hele dagene (når jeg ikke ligger å sover):-) I tillegg så jobber jeg natt...har aldri hatt problemer med å holde meg våken på jobb tidligere, men nå sliter jeg veldig når det blir rolige perioder :-/ Er 8+1 i dag :-D

Jeg er også stort sett trøtt (og uggen) hele dagen. Og om kvelden (klokka åtte...) blir jeg helt overmannet og har mest lyst til å gå og legge meg. Skal legge meg nå straks faktisk ;) Huff!

Jepp d er mulig... :) min kjære har klaget på meg den siste uka, har sovnet klokka ni på sofaen og tusler i tolv tida videre til senga... og sover hele natta... jaja... hehe... d er vel noe som vokser og spirer som krever energien sikkert.

Jeg har funnet ut at jeg må keep busy når barne-tv står på, d er skikkelig søvndyssende for meg. Sitter jeg i sofaen kl.18, er d garantert at jeg dupper av. Har ALDRI vært så trøtt før. Har fått noen tabletter mot kvalmen, men de har en tendens til å gjøre at man blir enda mer døsig, så de tør jeg egentlig ikke å bruke. Litt skummelt hvis jeg plutselig sovner stående

Jeg er trøtt som en dupp, både på jobb og etter jobb... slitsomt. Godt å høre at det ikke bare er meg som er fjern - glemmer ting støtt!

Hihi, godt å høre at det ikke bare er meg...
Er ikke veldig kvalm ennå, så det er egentlig trøttheten som er det sterkeste symptomet. Men en liten powernap hjelper faktisk ganske bra, så det skal jeg prøve å få til hver dag. Det er jo litt ironisk med disse symptomene, man plages jo med de, men får jo helt angst hvis de ikke er der! 

Ååå, eg kjenne meg igjen! Føle meg mye merr trøtt dette svangerskapet!
E dau trøtt nå, tror eg må meg ei powenap, bare for å kunne holda ut til leggetid, hehe.

Kjenner meg godt igjen her... Trøttheten er det jeg merker det mest på! Men selv om jeg er helt ferdig, sover jeg mye bedre på dagen enn om natta... Rart!

Åh ja! Trett ja! Var sånn i de to forrige svangerskapene også, sover aldri på sofaen til vanlig, men nå kan jeg sovne og sove godt og lenge med bråk rundt. Kroppen trenger det nok :)

Trøtt her og ja!! gjeeesp

Samme her... sover så dårlig om natten for tiden, våkner mange ganger og sliter med å sovne igjen. 

MissTussi:

Det gjør jeg også! Men herrefred hvor trøtt jeg er resten av dagen, kvelden og natta.......

Back
Topp