Er det mulig å være så slapp, trenger noen råd..litt lang

venter nr 2

Glad i forumet
Begynner å bli ubehagelig lat om dagen.. våkner, ligger på sofaen, gjør minimalt av alt som burde bli gjort, sover litt til og sånn er jeg om dagen.
Syns det er leit å være sååå sliten, slapp og trøtt, syns det er så ubehagelig.
Jeg håper dette vil gå over snart for jeg kommer til å bli gal av dette, jobbe fullt fra mandagen av igjen etter å ha vært sykemeldt, har et ønske om jeg da skal bli litt bedre og at denne latskapen har vært litt min feil.. at jeg har gjort meg selv litt lat av å gå hjemme[;)]
Er det ikke det som har skylden vet jeg ikke hvordaN jeg skal klare å jobbe for når jeg blir trøtt, MÅ jeg bare sove, klarer ikke å holde meg våken.
Vet det er et tegn på å være gravid å være trøtt, men trodde aldri jeg skulle klage over et tegn, vil jo være gravid, men jeg føler meg så lat ovenfor typen og vennene mine... får ikke gjort noen ting[:@] Er det noen som har noen ideer til hvordan jeg best mulig kan komme meg ut av denne latskapen ?? [;)]

bare å sove og være "lat" når du kan. Kroppen trenger all energien den kan få om dagen. Men det går over... plutselig er du full av full igjen[:D][:D]

Har det akkurat slik som deg[8|]
Hadde det slik i de forrige svangerskapene mine og, men
det verste går over.

Takk for svar[:D]
Gleder meg til det går over for har null energi til å gjøre noe som helst, når ca gikk det over for deg StRaToS?

er ufattelig trøtt og sliten jeg også... var det i forrige svangerskap også... [:)] 
Tror det gikk over sånn ca i uke 12... Så har noen uker igjen ennå ja! [&:]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Takk for svar[:D]
Gleder meg til det går over for har null energi til å gjøre noe som helst, når ca gikk det over for deg StRaToS?

Det verste gikk over rundt 3-4 måneder og så fikk jeg plutselig overskudd av energi[8|]
Rart egentlig[:)]

Ja da er det noen uker til med å være lat[&:]

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Ja da er det noen uker til med å være lat[&:]

har det sånn jeg og... ser slik ut da ja... Er ødelagt flere dager når jeg må ha på vekkeklokke og stå opp tidlig....[:'(]

Kjenner meg litt igjen. Er ikke så veldig trøtt, men så ufattelig tiltaksløs. Noe som ikke er en heldig kombinasjon med at jeg disponerer nesten all tida mi sjøl, og har mindre enn en måned igjen til eksamen... [8D]Må rett og slett ta litt tak i meg sjøl nå, og tenke at det bare er for noen uker (og krysse fingrene for at jeg slipper unna det verste av kvalme, for da vet jeg ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom [;)]) Håper det går bedre for deg når du er tilbake på jobb i morgen! 

ORIGINAL: *Carine*

bare å sove og være "lat" når du kan. Kroppen trenger all energien den kan få om dagen. Men det går over... plutselig er du full av full igjen[:D][:D]

Back
Topp