Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt det å hiv innpå! Du hadde vel ikke noe mot noen ekstra kg heller, så lytt til kroppen og gi den føde
Her i gården er det lite matlyst, og på veldig få produkter. Er så glad jeg har begynt å ville ha appelsiner, det er jo sunt.. Syns det er verre når jeg ellers bare vil ha potetmos (halvfabrikat) :/ Kan ikke være sunt å bare spise sånt....
Rart hvor forskjellige man blir.. jeg spiser gjerne nesten dobbelt så små porsjoner som før, men det er vel egentlig bare bra for min del hehe
Uffda, da må du bare hive innpåKan vel si at jeg hele februar spiste så og si ingenting, så jeg trenger virkelig å spise
Så deilig for deg at matlysten er back on track, kanskje mer enn det også Er kvalmen forsvunnet? Jeg blir ikke sulten, bare kvalm :/ Æsj..
hehe sånn er jeg ogsåJeg spiser og spiser og spiser, hjelpes meg. (mellom kvalme bølgene)
Det er spesielt, når en er gørr kvalm men går å tenker at en gleder seg til den gir seg så en klare å spise igjen.
Det er jo grusomt.