Er det mulig å bli så SULTEN???

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Har jo ikke gjort annet enn å spise i dag!!! ;) Jeg har jo lengtet etter matlyst i mange uker nå, og nå kan jeg nesten sitte å spise non-stop!! ;) ;) Virker som det er enten eller med denne kroppen her :p

Sultena ja... men det er ikke gøy når man egentlig ikke har lyst på noenting og ingenting utenom saftis smaker??? :S Ikke bare bare hehe

Nyt det å hiv innpå! Du hadde vel ikke noe mot noen ekstra kg heller, så lytt til kroppen og gi den føde ;)

Her i gården er det lite matlyst, og på veldig få produkter. Er så glad jeg har begynt å ville ha appelsiner, det er jo sunt.. Syns det er verre når jeg ellers bare vil ha potetmos (halvfabrikat) :/ Kan ikke være sunt å bare spise sånt....

Nyt det å hiv innpå! Du hadde vel ikke noe mot noen ekstra kg heller, så lytt til kroppen og gi den føde ;)

Her i gården er det lite matlyst, og på veldig få produkter. Er så glad jeg har begynt å ville ha appelsiner, det er jo sunt.. Syns det er verre når jeg ellers bare vil ha potetmos (halvfabrikat) :/ Kan ikke være sunt å bare spise sånt....

Ja, jeg trenger absolutt noen flere kilo på kroppen :) Går mest i brødmat/frukt og slikt da middagsmat ikke helt er favoritten for øyeblikket (synes det lukter for mye :p) hehe.

Jeg er mer bekymret over mengden jeg spiser av kylling, kjøtt, frukt, brød en hva jeg spiser.. for jeg har spist et halvt brød hver dag i 2 måneder, dobbel middag porsjon, + masse appelsiner. Og masse snop. Og jeg går ned i vekt...

Rart hvor forskjellige man blir.. jeg spiser gjerne nesten dobbelt så små porsjoner som før, men det er vel egentlig bare bra for min del :P hehe

Rart hvor forskjellige man blir.. jeg spiser gjerne nesten dobbelt så små porsjoner som før, men det er vel egentlig bare bra for min del :p hehe

Kan vel si at jeg hele februar spiste så og si ingenting, så jeg trenger virkelig å spise :p

Så deilig for deg at matlysten er back on track, kanskje mer enn det også :) Er kvalmen forsvunnet? Jeg blir ikke sulten, bare kvalm :/ Æsj..

Så deilig for deg at matlysten er back on track, kanskje mer enn det også :) Er kvalmen forsvunnet? Jeg blir ikke sulten, bare kvalm :/ Æsj..

Kvalmen er der fra morgen av, men kan ikke sammenlignes med hva den har vært :) Så jeg er veldig fornøyd :) Dersom jeg ikke lytter til kroppen når den er sulten, blir jeg også kvalm.

Jeg spiser og spiser og spiser, hjelpes meg. (mellom kvalme bølgene)
Det er spesielt, når en er gørr kvalm men går å tenker at en gleder seg til den gir seg så en klare å spise igjen.
Det er jo grusomt. :P

Jeg spiser og spiser og spiser, hjelpes meg. (mellom kvalme bølgene)
Det er spesielt, når en er gørr kvalm men går å tenker at en gleder seg til den gir seg så en klare å spise igjen.
Det er jo grusomt. :p
hehe sånn er jeg også :-)

Back
Topp