Er det mulig å bli SÅ sløv????

PetuniaPickleBottom

Forelsket i forumet
Men, gjort er gjort og badelekene til Aurora surrer og går i vaskemaskinen sammen med en farget 40 vask... hihi 

Kanskje jeg neste gang skal sjekke inni maskinen før jeg kjører igang en klesvask? [8|]

hahahahaha sånn kan det gå[:D]

Sikkert greit å få dem vasket [;)]

Vasker ofte leker jeg, men ikke sammen med klær da altså... Greit å få det vasket i ny og ne. Hvordan havnet de der da

Hihi [;)]

ORIGINAL: karaoke

Vasker ofte leker jeg, men ikke sammen med klær da altså... Greit å få det vasket i ny og ne. Hvordan havnet de der da

Hvordan? Nei du skjønner... Jeg har en 1-åring, jeg... Need I say more? [8D] hihi Elsker å plukke ting, ta med seg fra hit til dit og bortil der og putte inne i, ROTE UUUUUUUT, osv osv...

Hehehehehehehe[:D][:D][:D]

Jeg gjorde klar en maskin med klær idag tidlig, med god hjelp fra min lille hjelper. Uansett, mens jeg går på soverommet for å se om det er noe mer som kan være med i vasken, så putter småen klær i vaskemaskina, inkludert en pakke med våtservietter som lå på gulvet.
Hvem glemte å ta den ut? Jo, jeg...[8D] Kom på det etter 10 min da, så stoppa maskinen og tømte den for vann så jeg fikk tatt den ut.

Back
Topp