er det missunnelse eller ??

Steike banan

Flørter med forumet
lker ikke være i familiesamlinger lenger med familien til samboeren min jegemoticon

store søstra hans ,elsker gjøre narr av meg hele tiden.
Å uansett hva det er så klarer hun å gjøre det om til en spøk om meg.
Har e noe nytt så er det noe galt med det.
Og nå har vi pusset opp så å si hele huset.
Å det var ikke mye koselig hun haddeå si om det.
Det er sånne sleng bemerkninger om alt. som den parketen dere har brukt der blir fort stygg.
er ikke noe særlig med for stort barnerom blir bare rot.

uff høres sikkert teit ut, men e blir like lei meg hver gang hun har vært her.
Kanksje e som er litt følsom om dagen. Kanskje det er hormonene.

Jaja måtte bare få utløp for følelsene mine

Typisk misunnelses utsagn, men skjønner at det er leit. Prøv å bare la det prelle av, ikke noe vits å bruke energi på sånn mennesker. Klem

Kanskje på tide at samboeren din forteller søstra at hvis hun ikke har noe fint og si, så kan hun tie stille!!!!!!!

lan77 skrev:
Kanskje på tide at samboeren din forteller søstra at hvis hun ikke har noe fint og si, så kan hun tie stille!!!!!!!

vi har også nettopp pusset opp, og om noen kommer med nagative kommentarer så svarer jeg bare : den dagen du skal ta over vårt hus, så står du selvfølgelig fritt til å pusse opp slik du vil ha det, men nå er det vi som bor der, så vi har tilretelagt for vår familie og livsstil :)

Mulig det er fordi du kun siterer to kommentarer som har blitt "slengt", men jeg ser ikke noen grunn til å bli hverken lei seg eller forbanna. Jeg har en svigerslektning som også kommer med mange kommentarer i samme gate, men jeg har kun oppfattet det som et uttrykk for vedkommendes evige behov for å engasjere seg i uvesentligheter. Det kunne ikke falt meg inn å ta det personlig.

Back
Topp