Er det mini?

FrkLykkelig

Spire i magen <3
Oktobermirakler 2013
Ligger sånn halvveis som en slakt på sofaen, brått så merka jeg at det nesten bobla rett over skambeinet. Bobler / poke, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.. Var ca 4-5 kjappe, liten pause så holdt det på i ca 1-2 minutter..
Er det mini jeg kjenner for første gang?? Er 18+5 idag :)

Det høres veldig ut som bevegelse fra den lille inni magen, ja :) Så koselig :)

Høres ut som likens bevegelser jeg også kjenner, så det er nok mini ja ;)
Kjennes litt ut som leamus nesten :p Hehe..

Helt sikkert den lille ja :-)

Så gøy :D
Har ligget våken i senga om kvelden og venta på å kjenne noe, men det har ikke vært noe som har vært så tydelig som nå :) Kjempe glad :D :D :D

Så koselig ;)

Virker som om det er den lille du kjenner ja :) så koselig.. tenk om en liten stund, så kan du faktisk SE det beveger seg :D hehe det er både sykt og fint samtidig :P hvertfall hvis man er gravid for første gang :)

Vil absolutt tro det er den lille :D Fantastisk følelse, ikke sant ? :D

Første gang jeg kjente Lillegull var en gang allerede i uke 12.. Så tok det noen uker før jeg kjente det på samme stedet igjen. Utrolig at det kan være riktig, men det er veldig lik følelse... Med tanke på at jeg er førstegangsgravid, så skal det vel egentlig ikke være mulig?
Nå kjenner jeg det både til venstre for navelen og rett over skambeinet mot høyre side. Tror Lillegull liker å sparke på akkurat de stedene av en eller annen grunn :p

Er nok lille babyen ja :) Så koselig :)

Så koselig :)
er nok den lille ja :)

Back
Topp