Er det mini jeg kjenner?

Kristine79

Glad i forumet
De siste dagene har jeg kjent en sånn blafrende/piskende følelse nederst i magen. Synes nesten det er "flaut" å si det side det er så tidlig. Men kan det være babyen? Kjenner det flere ganger om dagen. Er førstegangsfødende, og "burde" vel ikke kjenne det så tidlig. Eller?

Det kan jo være mulig... Du er jo snart 14 uker på vei :D hehe

ORIGINAL: nadja1986

Det kan jo være mulig... Du er jo snart 14 uker på vei :D hehe

Ja - 14+3 ifølge siste UL faktisk, men følger menstermin frem til ordinær UL [:)]

er jo andre som sier dem kjenner det fra uke 12 så du skal ikke se bort i fra det [:)]

Jeg syns jeg kjenner noe som "kiler" meg litt på sia - på høyde med navlen innimellom liksom. Kjennes virkelig ut som sommerfugler i magen! hehe... Men vet ikke om det er den lille jeg kjenner eller hva det er...[:)]

kjente det første gang i går kveld jeg [:D], det er så deilig! jeg er 13+5 i dag [:)]

ORIGINAL: Primrose

kjente det første gang i går kveld jeg [:D], det er så deilig! jeg er 13+5 i dag [:)]

[:D]

Hvor i magen og hvordan kjentes det ut? Her har jeg kjent det mest på venstre side rundt toppen av skambeinet liksom [:)]

Ikke umulig det nei....:-)
jeg kjente forrige gang da jeg var 12 uker ( dog det var 3 sv.skap)
Vil tru det er småtten du har kjent...-herlig=)

ORIGINAL: Kristine79

ORIGINAL: Primrose

[:D]

Hvor i magen og hvordan kjentes det ut? Her har jeg kjent det mest på venstre side rundt toppen av skambeinet liksom [:)]

venstre side ganske langt nede liksom, så er likt som deg [:D]. men det er ike hver dag. kjente det i stad, men da hadde jeg ikke kjent det siden jeg skreiv over her

Gleder meg til jeg også kan kjenne<3.

Men når pleier livmor å komme over skambeinet v 1.gangs?

ORIGINAL: Jaybird

Gleder meg til jeg også kan kjenne<3.

Men når pleier livmor å komme over skambeinet v 1.gangs?

Rundt uke 12 tror jeg.....[:)]

Så koselig [:)] Gleder meg til jeg begynner å kjenne liv 

Jeg og synes jeg kjente noe for ett par dager siden. Lå på ryggen og kjente med hånden litt sånn godt innover, og synes jeg kjente noe som vridde på seg eller dultet borti å hånden min. Kjente samme sted som jeg før hadde hørt hjertelyd via Angelsound. Er det mulig å kjenne babyen som noe annet enn "sommerfuglvinger" så tidlig? Babyen er jo ikke mer enn ca 8-10 cm i full lengde ennå. Jeg har vært gravid med tvillinger før, men det er 8 år siden, så jeg husker ikke hvordan det var da :)

Det stod i den uke for uke boka vi har (regner med alle har svangerskapsboka?) at nå kan det begynne å kjennes sånn små kiling...

Så da er det vel babyen din du kjenner da[:D]

Kjenner ikke noe selv enda jeg, og jeg er annengangs...hmm...gleder meg til å kjenne babyen hver dag...=)

Hvor tidlig man kjenner noe kommer vel mye an på hvordan morkaka ligger. Tror ikke min ligger foran, da hadde jeg vel fått beskjed om det på forrige UL tenker jeg....

slik som du beskriver det, virker det som om det er den lille ja[:)]
akkurat slik jeg kjenner det og.
jeg er gravid for 3gang, og jeg kjenner den lille hver dag nå, begynte for en liten uke siden

Back
Topp