Er det mest gutter eller jenter i familien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Hvis du tenker på hele storfamilien, er det da mest gutter eller jenter? Er det en overvekt av det ene kjønnet, eller er det ganske jevnt fordelt? Hva tror du selv at du får? :)

Alle har vell en av hver, det har jeg og fra før. De få som har 3 har 2 gutter og 1 jente.
Det er egentlig samme hva jeg får så lenge h*n er frisk :)

Ganske jevnt fordelt, men det kommer i klynger :P Sånn 7 jenter etter hverandre, deretter 7 gutter og deretter jenter igjen.. Skikkelig snålt!

Vi er oppe i 4 gutter og to jenter blant mine søsken. Jeg har en av hver og veldig spent på hva som gjemmer seg i magen denne gangen :)

På min side så er vi tre jenter, moren min er tre jenter, faren min er 3 gutter og jeg har 2 jente søskenbarn som er søsken og 8 guttesøskenbarn delt på 3 foreldre. Samboeren min har en bror og moren hans har 2 søstre. :P så ingen av de har klart å blande kjønn utenom faren til samboeren min. Vi har en gutt på 2 år så blir spennende å se om vi klarer å få en jente denne gangen, eller om det blir en gutt til samboern min tror det blir jente mens jeg føler gutt, bare lille er frisk ❤️

Tror det er nokså jevnt fordelt. Vi har en gutt. Spent på neste.

Overvekt av jenter i min familie. Jeg har en gutt fra før. Tror og håper på jente denne gangen, men det er forsåvidt det samme når alt kommer til alt ;)

Har alltid tenkt det var flest jenter i min fam.. men når jeg tenker igjennom alle, så er det nok ganske likt mellom jenter/gutter [emoji16]

Her er det masse masse gutter...4 av 6 søsken barn er gutter, kun onkler ingen tanter, to brødre, 4 på min side jeg er tante til er gutter, har gutt selv, på mannen sin side er det overvekt av jenter men ikke like mye som det er gutter på min...

Back
Topp