Er det mest gutter eller jenter i familien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
I storfamilien rundt dere, er det mest gutter eller jenter? Eller er det kanskje ganske likt fordelt? Tror du at mageboeren din følger "trenden" fra resten av familien? :)

Min mor har tre jenter, og vi har til nå fått fire gutter tilsammen. Regner med det er en lillebror i magen :knegg: Svigermor har tre gutter og ei datter, så samboer sier vi ikke kan gi oss før vi får ei jente :p

Søskenbarn farsside: 9 gutter og 2 jenter
Søskenbarn morsside: 3 gutter og 5 jenter

Vi har jente fra før. Aner ikke hva vi kommer til å få.

Jeg og sambo har 14 søsken tilsammen. Så vi er da 16 søsken inkl oss selv.

Sambo: 6 jenter, 1 gutt (han selv)
Jeg: 4jenter. 5 gutter

Og vi får nå 1 gutt :)

På min side er vi nesten bare jenter men pappaen sin side er nesten bare gutter. Vi har fått 2 gutter og har veldig guttefølelse denne gangen også!

Min side: 3 jenter og 1 gutt.
Mannen sin side: 1 jente og 2 gutter.
Søsteren til mannen har 2 jenter.

Min side: har en søster. Hun har 3 gutter og 2 barnebarn J&G.
Jeg har 2jenter fra tidligere forhold.
Mannen har «0»barn. En bror, han har en gutt.

Jeg og mine søsken er biologisk to jenter og en gutt. Men det som var søster, har blitt bror :)

Mannen min har to en bror og to søstre, hvor begge søstrene nå har fått kun jenter ! Så er spent på hva det blir her hos oss :)!

Min bror: en gutt og ei jente
Min søster: to jenter og tre gutter.

Samboers bror nr 1: to jenter
Samboers bror nr 2: ei jente.

Eg har kngen følelse på noko, men mamma sei at no kjem da ein gut. ☺️ Tida får vise om vi får sjå 16juli ☺️

Min mor har 5barn og det er 4 jenter og 1 gutt og min svigermor har 2 jenter og 1gutt.
Eg er tante til 9 på min side, 6 jenter og 3 gutter og på min samboer side er det 2 gutter og ei jente.
Så spennende om hva vi venter :happy:

Tja ganske jevn egentlig. Foreldregenerasjonen til meg og gubben har fått både gutter og jenter, der hvor det er 3 barn hvor ene kjønnet er i flertall, så har det blitt omvendt i neste generasjon. Nå begynner nevøene og niesene til gubben også å få barn og foreløpig er det 2 gutter og 2 jenter fordelt på 3 nevøer/nieser. Vi har 2 gutter, huleboer er ukjent kjønn foreløpig. Søskenbarna mine har totalt 8 barn seg imellom - 5 jenter og 3 gutter. Gubben har 8 nevøer og nieser - 4 gutter og 4 jenter :-)

Back
Topp