Er det mest gutter eller jenter i familien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
I din egen kjernefamilie? Hva med den utvidede familien? Har dere noen overvekt av det ene kjønnet? Påvirker det din egen magefølelse for barnets kjønn? :)

Min mage lager visst bare gutter for her ventes gutt nummer 3.:) Det er god blanding av gutter og jenter i både nær og utstrakt familie, men svigermor var som meg og og fikk bare gutter.:)

Jeg har tre gutter. Vet ikke lille i magen enda. Mamma fikk bare jenter.

Både i min og samboerens familie er det flest gutter. Og sist SA var det en liten gutt.
Så blir spennende å se om 10 dager hva det blir [emoji4][emoji4]

Det er ganske jevnt fordelt i min og samboers familier. Mamma har to jenter og svigermor har to gutter. Skal jeg stole på TUL blir det jente på oss, men får se hva de sier på OUL på fredag:)

Mamma har 7 barn og jeg er eneste jente. Har en nevø. Har 11 søskenbarn der 2 er jenter. Sambo har litt mer fordelt jenter og gutter i familien. Blir spennende å se!! [emoji1]

Her er det flest gutter. Får forhåpentligvis vite kjønnet på oul i morgen ❤️

Ganske jevnt fordelt hos meg og samboer [emoji5] Pappa har bare brødre og Mamma har bare søstre, men er ganske sikker på at det er en gutt i magen

Jevnt fordelt på min side av familien, flest gutter på den andre siden, så svigermor synes det hadde vært kjekt med ei jente :joyful:

Back
Topp