Er det "merkelig" å teste positivt på ettermiddagsurin FØR ikm?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Det har nemlig jeg gjort to kvelder på rad nå. Riktignok svake, men tydelige brede rosafargede streker. Trodde ikke det var mulig en gang jeg å få positiv g-test på annet enn morgenurin før ikm... Kan jeg stole på de to testene tro?
 
det gjorde jeg denne gamg.. Da var jeg 7 eller 8 dpo og trodde ikke det skulle være mulig! Sjekk med en clearblue Digital, det gjorde jeg:) .... men sier gratulerer allikevel:)
 
Merkelig.... Tok en strimmel nå på morgenurin, og den er svakere enn kveldstestene??? Kjemisk kanskje da... Jaja, får vente og se...
 
Trodde også jeg testet før IKM, men var hos legen idag.. viste seg at jeg var 6-8 uker på vei, så kan jo hende du er lengre på veg enn du tror? :)
 
Jeg testet fire dager før ventet mens, med kveldsurin. Den slo ut med en gang, så ja det er nok mulig:-) Gratulerer:-)
 


Punky84 skrev:
Trodde også jeg testet før IKM, men var hos legen idag.. viste seg at jeg var 6-8 uker på vei, så kan jo hende du er lengre på veg enn du tror? :)

Nei, er nok ikke lenger på vei. Negative tester forrige pp og hadde tr som vanlig. Og fikk utslag på el-testene for snart 2 uker siden. Venter med å teste mer før lørdag, som er IKM. (skal prøve å vente iallefall...) Har kjøpt cbd med ukeindikator i dag. Og har to billigstrimler igjen. 

 
Jeg testet selv positiv før ikm med ettermiddagsurin...
og her sitter jeg i dag, 4 uker på vei (i følge siste mens)
gratulerer! :)
 
ja det går fint ann. testen viser ikke positivt feil - testen slår ut på hcg og er det hcg i urinen så er du gravid. derimot kan det vise negativt feil dersom det ikke er nok hcg i urinen, og før ikm så er hormonnivået så lavt at testen kan vise negativt selv om man er gravid. er den positiv så er du gravid. gratulerer:)
 
Back
Topp