Er det meg som er koko??

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Jeg skal mest sannsynlig ikke ha flere barn.
Og da er det jo naturlig å bli trist av å tenke på at man aldri får kjenne spark i magen flere ganger.

Men jeg ble trist når jeg kom på at jeg ikke kom til å ha rier flere ganger.....

Flere enn meg som er koko?

Du e koko ;o))
Neida, eg skjønnar deg, trur eg. No skal eg jo eg forhåpentligvis ha rier igjen da, og kan ikkje sei at eg gledar meg til akkurat det, men viss eg aldri skulle ha det igjen, hadde det sikker vore gale det og ;o)

Haha ja det er du da:):)

Da er vi nok 2... Jeg synes også det er trist at jeg aldri skal oppleve spenningen rundt prøvetiden, det å gå gravid (med alle plager) og hele spenningen rundt når fødsel starter. Til og med riene og selve fødselen synes jeg er trist å ikke skulle gjennom en gang til...

(Om da vi ikke vinner i lotto og flytter. Da finner vi kanskje plass til enda en liten en, men ser vel dårlig ut. Her har vi nok med to:))

Føler akkurat det samme.. og spesielt nå som minstejenta ikke er ordentlig baby lenger så syns jeg det er trist at jeg kanskje aldri skal oppleve å holde et lite nurk inntil meg og aldri amme noe mer...

Iiiih...håper ikke jeg blir like koko 

*2 prinsesser & en spire* skrev:
Ja du er koko...

*Snuppo+1+1* skrev:

Ja du er koko...

Du kan jo få mine når lillebror her skal ut

Nei vil ikke ha andre sine rier. 

Hehe, forstår deg! Har tenkt det samme selv, spesielt siden det at begge fødslene mine har gått ganske raskt, men raskest med nr 2, og det gikk såpass raskt at jeg følte meg snytt for hele fødselen. Jeg syns det er litt trist at jeg aldri skal føde igjen, syns ikke det har vært så fælt å føde og så igjen det da at det gikk så forbaska fort med nr. 2. :P

Back
Topp