Er det mangen som har gitt opp bv nå eller?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Er jo utrolig lite som skjer her inne etter det ble nytt design.

Samme innlegg kan jo ligge på forsiden i oppmot en time jomann, det er ikkje normalt i det hele!!emoticon

Ja, tror det er mange som ikke er så veldig aktive her lenger. Kjempedumt!

Jeg har ikke..jeg er aaaltfor avhengigemoticon

Er ikke her så ofte som før.

Rett og slett for at e kjæm me ikke inn bestandig. Da driter e i heile BV og gjær andre ting.

Er mye tull enda også...som at man ikke ser ting, faller ut, kommentarer forsvinner osv osv. Og ja det er forferdelig stille her.

Jeg er ikke her så mye som før. På laaaaaangt nær faktisk. BV var et bra forum, det skilte seg ut på en måte som gjorde det mer attraktivt enn andre forum. Sånn er det ikke lenger. Desverre.

Labambie skrev:
Jeg er ikke her så mye som før. På laaaaaangt nær faktisk. BV var et bra forum, det skilte seg ut på en måte som gjorde det mer attraktivt enn andre forum. Sånn er det ikke lenger. Desverre.

Enig. Ikke fordi jeg ikke tåler forandring, men fordi det rett og slett har blitt myyye dårligere.
Jeg skjønner virkelig ikke logikken i å gjøre et så bra forum så mye, mye dårligere.
Jeg orker ikke lage tusen sytetråder om det da, jeg regner med forandringene er her for å bli.
BV er ikke lenger det forumet jeg forelsket meg i.... emoticon

Labambie skrev:

Enig.

Jeg bare håper det bygger seg opp igjenn jeg.

Gjør det ikke det, så blir det vel sjeldnere og sjeldnere at jeg gidder logge inn.
Er ikke så morro lenger når de samme innlegga jeg leste på morran, fremdeles ligger på fremsiden når jeg logger på på kvelden.

Trist! Babyverden og alle de fantastiske frøknene her inne har gjort mye for meg!

kjedelig her inne, og jeg likte det bedre før dessverre.

Vi hadde et veldig aktiv terminforum fra 06, men nå er det helt tomt der inne. Synd at det ble slik gitt.

*UtspyttaLaban* skrev:
Jeg bare håper det bygger seg opp igjenn jeg.

Gjør det ikke det, så blir det vel sjeldnere og sjeldnere at jeg gidder logge inn.

Er ikke så morro lenger når de samme innlegga jeg leste på morran, fremdeles ligger på fremsiden når jeg logger på på kvelden.

Trist! Babyverden og alle de fantastiske frøknene her inne har gjort mye for meg!

Må si meg enig!

Jeg ga opp egentlig så fort det ble nytt design og masse tullball her inne. Også skjønner jeg jo ikke noen ting her jo! Så neei, det her er vell andre svaret mitt her inne etter at det ble annerledes. Og jeg svarte på noe hver dag før !!

Looney skrev:
kjedelig her inne, og jeg likte det bedre før dessverre.

Vi hadde et veldig aktiv terminforum fra 06, men nå er det helt tomt der inne. Synd at det ble slik gitt.

enig med deg Looney!!

Jeg har nesten gitt opp.

Gir det en sjanse innimellom, men syns det er for mye feil til at jeg gidder. Jeg skjønner at ting tar tid, men det må være måte på. Når man ikke får postet svar, ikke får lest svar og ikke nødvendigvis får lest innlegg - da er det ganske teit.

Labambie skrev:

Veldig enig.

Er innom å sjekker, men gidder ikke å være så aktiv her lengre..

Rart BV og moddene ikke hører på oss bruker'ne om hva vi mener.?

Greit vi skal gi d en sjanse, men...?

De mister jo brukere i fleng her nå, og terminforum nærmest "dør" ut for folk ikke gidder å være der lengre.

Ja, lite som skjer, men syns det nye designet er bra jeg!:)

dette er mitt første innlegg etter at det kom nytt forum, nei jeg er ikke her inne noe mer... og jeg tåler forandringer bra, jeg er medlem av andre forum som ikke er likt som bv var før, men det nye bv er noe av det dårligste jeg har vært borti i forumverden. ja jeg tror bv mister noen medlemmer og må jobbe for rekruteringen...

>Kjipt når man bruker 100 år på å åpne en side eller bare få svart på to innlegg før det er feil på siden.

Men jeg synes det var drit kjipt at det ble såååå nytt.
Kunne de ikke ta litt og litt da.....hater slike forandringer, blir litt for mye for hormonelle jenter. Så jeg har hvert lite på de siste dagene. Men jeg prøver litt til for å se om jeg vender meg til dette.

Hei jenter!

Gi oss litt tid... Vi jobber hardt med å forbedre forumet - og ikke minst farten. Vi har hatt startproblemer, men jobber intenst med å rette opp disse.

Vi har fått mange gode og konstruktive tilbakemeldinger fra dere, og vi tar alle alvorlig!

Håper dere er tålmodige og blir, så skal Babyverden fortsatt være et supert sted å være for dere som venter og har barn!

God helg!

Hilsen
Karine
Sjefredaktør Babyverden

Sofie. skrev:
Er ikke her så ofte som før.

Rett og slett for at e kjæm me ikke inn bestandig. Da driter e i heile BV og gjær andre ting.

Back
Topp