Er det mange som vet at du er gravid?

Har bare fortalt det til mannen min, og til en terminklubb på facebook. Kommer til å fortelle det tidlig til familie og venner, gidder ikke vente til etter 12 uker ;) kanskje om 2 uker eller noe..

Kun jeg og barnefar som vet det. Men har såååå lyst å fortelle det til noen andre åsså spent på om jeg klarer å holde meg i skinnet å vente

Kun meg og mannen :) Vi ønsker å holde det slik lengst mulig. Deretter kommer vi til å fortelle det til familiene våres etterhvert. :)

Kun meg og sambo vi tenker egentlig å ikke si noe, men vente til folk begynner å skjønne lunten selv regner med de tar det kjapt når jeg slutter å drikke kaffe blant annet

Mest lyst til å rope ut av glede, men venter med det!

Fortalt det til to venninner - (vi har en liten mum`s club) og de visste at vi prøvde :)
Mannen klarte heller ikke å vente med å fortelle mora si, som også visse at vi hadde snakket om nr. 2.

Resten venter vi med. Nå er heldigvis jul, julebord, nyttår osv ferdig, så da dabber det av med invitasjoner til ting også, og det er litt greit å slippe å komme med unnskyldninger.

Fikk positiv test i dag, så det er bare meg og samboeren som vet det. Vi har tenkt å holde det hemmelig til uke 12, som kommer til å være rundt 30-årsdagen min! Heldigvis bor vi i en annen by enn familien, så vi slipper å bortforklare evt. kvalme og sånt! ;)

Jeg, mannen og 2 venninner, har ei til venninne jeg kommer til å fortelle det til neste gang vi sees, men alle andre håper jeg vi klarer å holde det hemmelig for en stund til, siden dette er 3 og sistemann for oss er det litt gøy å holde det hemmelig lengst mulig :P

Foreldre mine og svigerforeldrene mine fikk raskt mistanke når jeg skulle være sjåfør på hver julemiddag, i tillegg til at jeg takket nei til endel forretter med muggost. Vi valgte derfor å dele nyheten med dem, men vi har ikke tenkt å dele det med noen andre før vi er i uke 12 :)

Mannen har fortalt det til broren sin, jeg har fortalt det til bestevenninna mi. Resten får vel ikke vite før rundt 12 uker ;)

Back
Topp