Er det mange som vet at du er gravid?

Her er det, meg, mannen min og ei venninne så vett. Angre rauå av meg for at eg sa det til henne.

Bare mannen og bestevenninnen:)

Mannen og ei som har vært litt "ekstramamma" for meg. Bare måtte si det til noen:p Mine egne foreldre vet det ikke:D

Kun meg og mannen som vet det :) Veldig lyst til å si det til noen men samtidig er det litt spesielt at det kun er oss to som vet det å :)

Bare mannen. Fortalte svigerfamilien det med en gang sist og mistet dagen etter... Så nå venter vi litt lengre!

Får jeg spørre hvorfor du angrer på det?:-O
Jada, e egentlig ganske domt. Me bestilte noen konsert billetter til SEP 2016 å nå kan eg jo ikkje gå siden eg har termin 3-7 sep. Å hu virka litt sur for det da. Så hadde kanskje vår greit å vente med å si noe. Hu viste me hva prøvene da.

Jada, e egentlig ganske domt. Me bestilte noen konsert billetter til SEP 2016 å nå kan eg jo ikkje gå siden eg har termin 3-7 sep. Å hu virka litt sur for det da. Så hadde kanskje vår greit å vente med å si noe. Hu viste me hva prøvene da.
Næmmen, så kjedelig:-/ en konsert kan dere dra på senere;-) håper hun blir gladere etter hvert..

Teit å bli sur for det da! De har jo evig med tid på å evt. Dra sammen med noen andre også.

Teit å bli sur for det da! De har jo evig med tid på å evt. Dra sammen med noen andre også.
Ja det synes eg også, e ikkje sikkert hu bli sur da, hva bare den følelsen eg fikk da hu spurte med ein gang om me sko selge billettene. Eg sa hu måtte vente siden det enda hva så tidlig å at det ikkje hva sikkert eg fikk beholde barnet siden eg har grove celleforandringer. Eg vet isso ikkje noe før øve nyttår.

mannen og de to bestevenninne mine. Kvier meg litt til å si det til pappa og barna siden jeg har ekstrem svangerskapskvalme og de andre gangen har ligget inne på Ahus stortsett hele svangerskapet:(

Her er det kun mannen og en god venninne som vet det. Ønsker å holde det hemmelig for resten frem til etter OUL. Tviler på at det går, men håp er vel gratis ;-)

Bare mannen og jeg, elsker at det er bare vi som vet det denne gangen.

Bare mannen min. Grunnet flere spontanaborter ønsker vi å vente så lenge som mulig med å fortelle det til noen andre.

Jeg har hatt en veldig god støtte i min bestevenninne hele veien. Så for meg var det helt naturlig å få henne til å tyde graviditetstesten som mannen skulle få på julemorgen
Også har jeg to andre venninner som jeg har hyppige telefondialoger med. De vet det også. Ei måtte få vite det siden vi egentlig skulle ha gjensynsfest nå i julen. Og den andre bor milevis unna og vi snakker om alt mellom himmel og jord... Vi er tidligere reisekompanjonger :)
Altså er det 3 venninner og min mann. Men det er bare min bestevenninne jeg snakker mye om det med, da ho har to barn fra før :)

Back
Topp