mammatilenliten
Flørter med forumet
Lurer på om dere har fortalt det til mange?
Her er det meg, mannen og store søstern min som vet
Her er det meg, mannen og store søstern min som vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er meg, kjæresten, søsteren og bestevenninna miLurer på om dere har fortalt det til mange?
Her er det meg, mannen og store søstern min som vet![]()
Får jeg spørre hvorfor du angrer på det?:-OHer er det, meg, mannen min og ei venninne så vett. Angre rauå av meg for at eg sa det til henne.
Jada, e egentlig ganske domt. Me bestilte noen konsert billetter til SEP 2016 å nå kan eg jo ikkje gå siden eg har termin 3-7 sep. Å hu virka litt sur for det da. Så hadde kanskje vår greit å vente med å si noe. Hu viste me hva prøvene da.Får jeg spørre hvorfor du angrer på det?:-O
Næmmen, så kjedelig:-/ en konsert kan dere dra på senere;-) håper hun blir gladere etter hvert..Jada, e egentlig ganske domt. Me bestilte noen konsert billetter til SEP 2016 å nå kan eg jo ikkje gå siden eg har termin 3-7 sep. Å hu virka litt sur for det da. Så hadde kanskje vår greit å vente med å si noe. Hu viste me hva prøvene da.
Jada, e egentlig ganske domt. Me bestilte noen konsert billetter til SEP 2016 å nå kan eg jo ikkje gå siden eg har termin 3-7 sep. Å hu virka litt sur for det da. Så hadde kanskje vår greit å vente med å si noe. Hu viste me hva prøvene da.
Håpe eg og.Næmmen, så kjedelig:-/ en konsert kan dere dra på senere;-) håper hun blir gladere etter hvert..
Ja det synes eg også, e ikkje sikkert hu bli sur da, hva bare den følelsen eg fikk da hu spurte med ein gang om me sko selge billettene. Eg sa hu måtte vente siden det enda hva så tidlig å at det ikkje hva sikkert eg fikk beholde barnet siden eg har grove celleforandringer. Eg vet isso ikkje noe før øve nyttår.Teit å bli sur for det da! De har jo evig med tid på å evt. Dra sammen med noen andre også.