Er det mange som har vert på tidelig ul her???

Har vært på tidlig ultralyd i dag 13+1. Gikk privat fordi jeg trengte bekreftelse på at det var liv der inne. Og det var det heldigvis, så nå er det ordinær ultralyd i uke 19 neste :)
 
Får tett oppfølging pga. prematur fødsel sist, så har vært på TUL 4 ganger allerede. Har vært cirka 6, 10, 12 og 13 uker (+ noen dager) på hver av ultralydene. Det er veldig betryggende å se at alt er som det skal og innmari hyggelig å se det vesle mennesket man bærer på. :)
 
Jeg fikk ul uke 5, 7, 9 og 12, neste blir i uke 15 så oul. Jeg puster aldri letta ut etter en ul før etter uke 24, har mista 3 ganger mellom uke 12 og 20. Men greit for å se at ting står bra tilder og da, da..
 
Var på tidlig ultralyd da jeg var 10+0 (utvendig). Syns det var veldig beroligende å se et lite hjerte som banket og en liten krabat som sprella og tok salto
 
Jeg var på innvendig ultralyd 10+5, og utvendig ultralyd nå 14+4 På grunn av morkaken foran var det ikke mulig å se utenfra i uke 10
 
Jeg fikk ul uke 5, 7, 9 og 12, neste blir i uke 15 så oul. Jeg puster aldri letta ut etter en ul før etter uke 24, har mista 3 ganger mellom uke 12 og 20. Men greit for å se at ting står bra tilder og da, da..
Så leit å høre, vet de hva som er årsaken til at du mister? Krysser fingrene for deg denne gangen. :Heartred
 
Jeg har vært på tre UL til nå. Den første i ca uke 6 bestilte jeg pga blødning og jeg var såklart bekymret for om det fremdeles var noe der (det var det heldigvis, fikk se hjertet slå og det var utrolig lettelse), den andre i ca uke 10 pga har tidligere opplevd MA (enda en lettelse på den ultralyden), den siste i uke 13 for å sjekke at alt sto bra til, det gjorde det heldigvis og vi fikk til og med vite kjønn! Det at babyen også liknet veldig på en baby og ikke bare en klump/bamsemums var også en fantastisk opplevelse.
Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt på ultralyd allerede, det er beroligende å se at alt ser bra ut. Kanskje kan de også finne grunnen til blødning. Lykke til!
 
Jeg har ekstra oppfølging med ul hver fredag :) hatt 7 ultralyder til nå :p
 
Back
Topp