Er det mange igjen?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Mange som ikke har født enda? Jeg hadde termin på lørdag, men her er det stille og rolig. Jeg har det helt greit, men mannen begynner å bli skikkelig utålmodig. Hvordan er det med dere?
 
Jeg har ikke født enda heller. 2 dager til termin her! Men har hele tiden trodd at h*n skulle komme litt før termin, så nå er jeg utålmodig... Pappaen er heldigvis mer tålmodig og roer meg ned så godt han kan...
 
5 dager over her. Fullmåne i kveld så håper det skjer noe snart :)
 
Jeg har termin i morgen. Storesøster kom fire dager før termin, så hadde jo regnet med det denne gangen også.. Men nå syns jeg egentlig det hadde vært greit om lillesnupp ventet til over påske:)
 
Jeg har termin i morgen. Storesøster kom fire dager før termin, så hadde jo regnet med det denne gangen også.. Men nå syns jeg egentlig det hadde vært greit om lillesnupp ventet til over påske:)

Ja, jeg må innrømme at jeg godt kan ta det med ro i påsken, og så kan minien komme 2. påskedag. Det hadde vært perfekt! :D
 
Jeg har ikke født enda heller. 2 dager til termin her! Men har hele tiden trodd at h*n skulle komme litt før termin, så nå er jeg utålmodig... Pappaen er heldigvis mer tålmodig og roer meg ned så godt han kan...

Her er det omvendt, jeg er rolig, pappaen er svært utålmodig. :)
 
9 dager over. Var på sykehuset i går og ble strippet;) Har hatt rier uregelmessig i hele går, greit i natt, men i dag kommer de med 5-10 min mellomrom:) Håper dette er starten:) Spent:)
 
Har heller ikke født, men har ikke termin før på søndag. Han kan godt få lov til å komme nå likevel :)
 
"Godt" jeg ikke er alene om overtid.. Hadde termin på mandag og er fryktelig utålmodig, men det er gjerne fordi jeg har gått av og på i over en uke med falske rier og ulevelig nedpress..! håper for dere andre at det straks er igang, stakkars :)
 
Back
Topp