Er det mange i de gyldne 35+her ?[emoji1]

Fitness mom

Andre møte med forumet
Hvilken tanker har dere rundt d å bære på en spire i denne alderen?

Mange barn fra før?

Selv er jeg en super mamma til 3 herlige gutter venter nå nr 4 i min beste alder

Blir 35 i november. Har to barn fra før, de vil være 7 og 10 når sistemann kommer.

Vi bor i USA så jeg havner visstnok i gruppen "risikosvangerskap". Ikke helt sikker på om jeg er enig i den vurderingen og litt usikker på hva det innebærer.

Foreløpig kjennes kroppen bra ut. Vet jeg er bedre trent nå enn før andre svangerskap (hvor jeg slet mye med bekkenet), og jeg er nok kanskje bedre trent enn for 10 år siden også. Håper det veier opp for økt alder :rolleyes: Vært mindre trøtt, kvalm og sliten enn de første svangerskapene, men det er jo fortsatt veldig tidlig.

Men jeg gikk endel runder med meg selv i fjor for å finne ut om det "å begynne på nytt" var noe jeg virkelig ønsket. Alt er jo så enkelt nå, ungene er store og de klarer veldig mye selv. Blir nok en stor omveltning, men jeg får nok god hjelp av jentene som er veldig glad i smårollinger :love7

Jeg er 34 (blir 35 når lille blir født)

Jeg har 2 barn ifra før på snart 11 og snart 9[emoji3] Må innrømme jeg har blandede følelser for tiden med å få en attpåklatt[emoji53]

Vet liksom ikke om det er hormonene som snakker eller ikke. Gleder meg masse over å være gravid og at det skal komme en baby til, men må innrømme at tankene om å begynne på "nytt" igjen kan være skremmende. Mine er så store nå og jeg har mye frihet om dere skjønner hva jeg mener?

Åsså får jeg så dårlig samvittighet av å tenke i disse baner.. huff hormoner er ikke å spøke med[emoji22][emoji22]
Kjenner dere på glede hele tiden over å være gravid?

Jeg er 36, og rekker å bli 37 før babyen kommer, og har også litt blandede følelser. Litt skrekkblandet fryd

Har to gutter fra før på 7 og 9 år, så er spent på hvordan det blir å begynne på nytt, og hvordan det vil påvirke familiedynamikken. Leser mye mer om risikoer og bekymrer meg nok mer denne gang enn de forrige gangene, men forsøker å holde roen.
Må innrømme at det hadde vært kjekt med jente denne gang, selv om det er gutter jeg "kan"

Jeg er 34, blir 35 den 13 januar og har termin 19 januar [emoji4]

Jeg ble 35 i februar, og har ei på 20måneder fra før. Føler meg absolutt ikke gammel, og er egentlig glad for at jeg ventet med barn :)

Så godt å se det er flere her[emoji4]er 37 selv å vil være 38 ved ankomst[emoji4]
Tenker egentlig ikke på at man føler seg for gammel, for det gjør jeg ikke! Men er litt mere risikoutsatt i denne alderen.. selv gikk det galt for meg 6 måner siden[emoji57]kom til uke 11+2 så begynte kroppen og melde seg symptomer forsvant gikk 1 uke før kroppen frastøtt seg.. viste seg på ul at det bare var 8 uker så det gikk lang tid før kroppen begynte å jobbe.. for meg er det slike ting som jeg tenker på hver dag ! Fra mitt første barn da jeg var 20 år så har jeg hatt 5 sa [emoji57]men har jo å fått 3 flotte gutter så håper er jo at det vil gå bra[emoji4][emoji4]

Jeg er 36, blir 37 omtrent til termin!
Fikk første barnet mitt da jeg var 34, [emoji4]
Er glad jeg har levd mye før jeg fikk barn, føler jeg har en ro jeg kanskje ikke hadde hatt da jeg var yngre!
Tenker ikke såmye på det med komplikasjoner.. føler meg sprek og rask, så håper det fortsetter utover i sv skapet [emoji4]

Hvis alt går bra, er jeg 40 når nr 2 kommer. Fikk nr 1 da jeg var 38.

Vi har jo prøvd å få barn i en god del år, så det var ikke et valg å få barn så sent, heller hell, lykke og legekunst. Vi er glade vi i det hele tatt har blitt foreldre!
Vegen er lang og tung, men fylt med håp.

Hvilken tanker har dere rundt d å bære på en spire i denne alderen?

Mange barn fra før?

Selv er jeg en super mamma til 3 herlige gutter venter nå nr 4 i min beste alder
Jeg er ung, men min mann er 55.
Har barn på 4 <1 og i magen.
Mannen min tok 1 år pappaperm så jeg kunne gå på skole.

Alder er bare ett tall. Du er som du føler for.

Jeg er 35 og har to tenåringer fra før. Men føler meg overhodet ikke for gammel. Mange av mine venninner har jo startet når de har vært 33+ og mamma var 38 da hun fikk siste.

Mannen er 40 og har ikke barn fra før. Så det var nok han som kjente mest på at årene gikk fra han. Selv har jeg alltid ønsket tre barn, så nå er familien snart komplett

Jeg fyller 36 i oktober. Vi har en gutt på 6 (i juni) som vi gleder oss veldig til å dele nyheten med!
Jeg føler meg ikke gammel. Er veldig fornøyd med å ha hatt 20 årene "for meg selv" =)

36, rekker blir 37 før lille knøtt kommer :) det er så fint å se at vi er flere i de gyldne mamma-årene :) vår spire blir en skikkelig attpåskatt, våre to gutter er 8 og 12... Jeg kjenner at jeg ikke har vent meg helt til tanken enda, har litt blandede følelser.. håper man bare trenger litt tid til å ta det inn over seg!

Hvordan er formen deres da jenter? Og hvor langt er dere kommet? Jeg tror jeg er ca 4+ 4 i dag, så lenge igjen å venne seg til tanken for å si det sånn ;) formen er fin, veldig trøtt om kvelden, og pupper from hell... Det hadde jeg med de to andre også, så foreløpig er det ganske likt som sist :)

Back
Topp