Er det mange her som har blitt hekta på spesielle ting:)

Pakeeza85

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Her går det masse av sandvich is, saft is, cherry tomater/tomater naam,honingmelon. pommes frites:) Har så mye sug på vannmelon men får ikke tak i så masse av det enda:( :angry5

Hater alt av kjøtt og fisk!!

Jeg var helt hekta på sandwich is og cantaloupe melon, samt skive med prim, helt i starten. Nå MÅ jeg ha appelsinjuice og eplejuice. Ingenting annet frister noe særlig. av verken mat eller drikke...

Hekta på mat :P
Eller generelt noe å spise.... Mat, godis, frukt....

Var hekta på kræsj pink is en stund.. Ellers er det helt motsatt.. ikke mye som smaker godt lengre :(

appelsinjuice. gjerne en liter om dagen. og pistasj is med banan. Mmmm..

Ikke noe spesielt egentlig. Hatt en liten periode nå hvor jeg er veldig glad i brødskive på nugatti på..
Ellers pleier jeg å være veldig glad i fisk, men nå synes jeg ikke noe om det lenger, synes det smaker tran. Veldig synd!
Også er jeg mye mer glad i "fastfood" som frossenpizza f.eks.. Noe jeg heller ikke var noe glad i før.
Er spent på om det dukker opp noe veldig spesielt snart :p

Sniker fra november 2013. SOLO, nam nam nam!

I dag har jeg bare hatt lyst på frisk is...nam spist 3 allrede. ringte mannen fra jobben og ba kjøpe en pakke før jeg kommer hjem fra jobben:)

jeg har alltid vært glad i slike boller med romkrem/vaniljekrem og sånn inni og muffins og slikt, men merket her om dagen da jeg skulle på kafe med en venninne og hun forslo noe slikt at det bydde meg imot så det ble pizzaslice i steden hehe jeg er ekstra glad i salt mat/godteri og saftis ellers er det ikke noe særlig verken som jeg må ha eller ikke klarer.

Salt lakris og grønne epler smaker ekstra godt om dagen!

Sniker fra november. Pærer!!! Kjempe godt, bare MÅ ha :)

Jeg HADDE dilla på brødskive med italiensk salat, hehe :P Men nå har jeg ingen spesielle diller lengre, men må ha noe å drikke hele tiden, jeg er tørst!

igrunn ikke lyst på mat... blir kvalm om jeg spiser for mye(og formye er vanligvis mye mindre enn jeg får i meg til vanlig. Men hadde en dille tidligere... måtte ha appelsiner... masse appelsiner
og jeg som egentlig ikke liker appelsiner.
nå må jeg ha tyggis i nærheten... hjelper litt mot kvalmen, for får veldig ofte ekkel smak i munn som jeg blir kvalm av,
spess etter at jeg har spist. og kan ikke pusse tenna hele dagen, for det bare brekker jeg meg av.

Har kjøpt mange sånn lollipop-spinn-is nå, så jeg har i frysern. Har visst fått en crush på de :p

Jeg HADDE dilla på brødskive med italiensk salat, hehe :P Men nå har jeg ingen spesielle diller lengre, men må ha noe å drikke hele tiden, jeg er tørst!

Haha samme her. Jeg kan ikke komme på sist jeg hadde spsit italensksallat, men så fikk jeg skikkelig dilla på det, nå har jeg gått lit lei av det. :-)

Jeg har bestandig hatt dilla på frukt, men spist veldig lite av appelsiner, men nå spsier jeg minst en appelsin hver dag. :-) Jeg har heldigvis dilla på lit sunne ting ser jeg.

Skulle ønske jeg hadde dilla på noe, så hadde jeg i alle fall fått i meg noe. Blir litt lite mat om dagen gitt.

Back
Topp