Er det mange her inne

Er 30% sykemeldt pga svimmelhet og kvalme. Det hjelper

20 % pga at jeg er sykt sliten og sovet dårlig :-( håper det hjelper nå...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

100% pga kvalme og oppkast..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er i full jobb som vanlig, men har jo ingen plager heller som tilsier at jeg skal være hjemme. Men tror ikke dette er riktig tidspunkt for å presse seg, så hvis jeg får plager som gjør at jeg ikke fungerer, så blir det nok annerledes.. Når man er gravid har man andre å ta hensyn til enn seg selv, så da bør terskelen for sykemelding være lavere :)

jeg jobber nesten fult.. mannen tar kvelds stella og jeg morgen stella merker det er mer en nok om dagen pluss med to aktive små

Jeg jobber fullt, men får mye støtte på jobb! Selvom mine 20 3.klassinger er ganske ivrige ;)

Jeg er ikke sykemeldt, men har fått lov til å ha hjemmekontor på flexitid under hele svangerskapet :) enkelte fordeler har man når man jobber i en familiebedrift og er dattera til sjefen :p

Jobber fullt, men er jo ikke kjempekvalm, bare uggen. Er heller trøttheten og konsentrasjonsevnen som er et problem hos meg :) tror ikke legen min sykemelder meg for det hehe :p

Jobber fullt :-)

Jobber fullt :)

Jobber fullt, men sliter veldig med oppkast, kvalme og trøtthet... har en veldig forståelaesfull sjef som har kjøpt inn all verdens som skal hjelpe kvalmen min og pauser tar jeg når jeg trenger det... og så er jeg en smule sta og har bestemt meg for at så lenge ikke bekkenet skranter enda *SKAL* jeg jobbe det jeg makter og kan :p

Jeg har ikke full stilling i utgangspunktet, men jeg tar sikte på å jobbe så mye som mulig fremover.
I forrige svangerskap var jeg 100% sykemeldt f.o.m uke 16 t.o.m uke 24 på grunn av bekkenet, og deretter 50% resten av svangerskapet. Denne gangen skal jeg prøve å ikke la en vond rygg stoppe meg, selvom 7,5 timer der man utelukkende står og går kan bli utfordrende. Håper også på litt mer tilrettelegging denne gangen.

Jobber fullt, men bekkenet skriker:( men vil ikkje fortelle noe enda!

Back
Topp