Er det lurt?

mommy2be

Betatt av forumet
Klarer ikke helt slå meg til ro med tanket at jeg er gravid. Hadde en kjemisk for to måneder siden. Mens kom noen dager for sent, hadde en svak positiv test og deretter sterke blødninger som var helt sinnsykt vonde.

Denne gangen ser jeg stigningen på testene og skjønner jo at denne gangen er annerledes. Men klarer ikke slappe av og tro på det.

Bestilte derfor legetime i dag for å måle HCG, trodde ikke man trengte å ha noen grunn men damen spurte om det var noe spesielt og fortalte da om den kjemiske. Har time i dag så er spent på HCG nivået.

Tror jeg bare er 3+1 da jeg har kort syklus på 20-24 dager. Siste mens var 17 april.

Bra å sjekke opp hcg nivåene, men prøv å få tatt en ny prøve om ca 48 timer etter den første så får du se økningen (er den som betyr noe :) ) masse lykke til :)

Kom ikke til min vanlige lege. Men han jeg hadde før. Han kunne like gjerne hett dr.vi-ser-det-ann. Ble satt opp på time i uke 12 og tok en urinprøve nå som var veeeldig positiv i følge helsesekretærer. Så da får vi håpe at Spira sitter.

Back
Topp