er det "lov"

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
å bruke hvit kjole i bryllup dersom bruden skal ha lys rosa??

hør med bruden.

hvit er bare en person som skal ha - det er bruden. og selv om hun ikke skal ha hvit, så mener jeg at hvit fortsatt er tabu for andre enn henne.

ORIGINAL: Später

hvit er bare en person som skal ha - det er bruden. og selv om hun ikke skal ha hvit, så mener jeg at hvit fortsatt er tabu for andre enn henne.
enig

ORIGINAL: Hjerteranke

Angående å skrive "antrekk" på invitasjonen, så er det noe som man bør tenke litt over, for det kan oppfattes som vanskelig for enkelte av gjestene. Jeg går sterkt ut i fra at alle ønsker å kle seg i sitt fineste når de skal i bryllup, og ønsker at brudeparet skal se at de har pyntet seg på dere store dag, men for mange føles det som et press på å levere noe som de kanskje ikke har råd til. Ikke alle har flust med feks pene lange silkekjoler i skapet til en hver anledning, og føler de må handle noe nytt. Da vil jeg heller være glad for at de faktisk kommer i bryllupet, og har på seg det fineste de har [:)] 

Èn ting er iallefall sikkert, ingen overgår bruden den dagen uansett [;)] 

Kloke ord! [:D]

Syns også kvitt er bruden sin farge[:)][:)] Men i det bryllupet eg var i sist, så hadde mange av damene kledd seg som fjortisser som skulle byn og det var dritt stygt, da var jo eit bryllup tross alt...  Det eg meinte her, var at det er viktig å kle seg fint[:)]

Back
Topp